Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rider schreef:Deels vanuit interesse. Net als de kandare is het een historische optoming en ik wilde er graag meer van weten.
Daarnaast deels ook omdat ik rijtechnisch tegen wat issues aanliep waarvan ik dacht dat ik er met de bosal misschien effectiever aan kon werken. Santi is klein, compact en verzameld makkelijk; het is daarom soms lastig om met hem aan laterale buiging te werken. Met bit heeft hij dan ook de neiging zich soms wat op te krullen en/of op te willen richten. In de bosal kan ik hem makkelijker laten verlengen en buigen.![]()
Het bevalt goed. Het is wel een uitdaging; deze optoming is onzettend subtiel en daarom ook heel technisch. Ik ben op weg geholpen door ElCid @ Bokt, ik heb daar een trainingsweekend gedaan, maar ik moet nog heel veel leren en nog feeling ontwikkelen met de bosal. Leuke uitdaging in ieder geval!
Nummus schreef:Haha die show van Josh Clemens heb ik gezien! Je ziet net een stukje van mijn hoofd onder jouw arm op die foto...We vonden jouw paard ook gelijk de mooiste trouwens, jullie vielen echt op!