marleen5 schreef:Wauw wat een knappe haflinger! Heb je haar altijd bij huis gehad of is ze ook nog in de opfok geweest?
Bedankt. Altijd thuis gehad. Aparte box maar wel in een groep van 3 naar buiten
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
farahtjuh schreef:JoSav schreef:Zo, wat een lief koppie heeft ze zeg! Prachtig. Is ze ook zo lief of een beetje een dondersteen?![]()
Ze is heel lief echt een vriendinnetje. Maar wel soms echt merrie maar doe mij er maar 10 van![]()
Citaat:farahtjuh schreef:
JoSav schreef:
Zo, wat een lief koppie heeft ze zeg! Prachtig. Is ze ook zo lief of een beetje een dondersteen?![]()
Ze is heel lief echt een vriendinnetje. Maar wel soms echt merrie maar doe mij er maar 10 van![]()
Joh, een beetje merrie is tien ruinen waard, toch?Nee, zonder gekheid, ik ben echt een merriemens. Neem ik de hormonen wel voor lief. Ze lopen zich ook dood voor je als het moet, zijn gerichter op 'hun mens' (en dus niet zo op alle andere mensen) etc. Mijn ervaring in ieder geval.
farahtjuh schreef:Helemaal mee eens. heb nu 5 merries op stal en i love it. ik droom nog wel van een hengst maar ik vind het mooi zo
Skippy01 schreef:farahtjuh schreef:Helemaal mee eens. heb nu 5 merries op stal en i love it. ik droom nog wel van een hengst maar ik vind het mooi zo
Ik vind hengsten prachtig over het algemeen. Maar vooral bij andere mensen
Plus: een hengst moet je ook wel als paard kunnen houden vind ik, en dat lukt op veel plaatsen niet. Aan eigen huis is dat misschien anders, maar op pension kom je al gauw bij stallen waar ze redelijk geïsoleerd gehouden worden.