Dikke vette stip. Ik wil alles horen! Hoe de lessen gingen, wat je ontbijt, lunch, avondeten was, hoe het met je eigen rijpaarden gaat enz. Wat een avontuur!!
Er zijn een aantal paarden van mij naar vergelijkbare stallen in China gegaan. Mooi dat je dit topic opent. Er zijn nog veel vooroordelen over de paardenhouderij in China, terwijl er ook echt wel fijne bedrijven zijn waar westerse paardenmensen de chinezen opleiden.
SdaphneS
Geplaatst: 20-09-18 10:53
Wat super gaaf om te zien zeg! Ik wens je nog veel succes in China!
Wauw heel gaaf ! Die Mongoolse paarden kruisingen zijn wel vet
Paris_
Geplaatst: 20-09-18 10:57
Woooow Supergaaf en wat een kans. Interessant om te zien. Zou echt graag eens naar China gaan, lijkt me een heel bijzonder land. Stoer dat jij gewoon je koffers hebt gepakt en bent gegaan!!
kwita
Geplaatst: 20-09-18 11:11
oh wat bijzonder en een mooi dak op de rijhal. tja ik heb hier best vroeger van gedroomd, maar nu kan ik echt niet meer komen en stiekem baal ik daar van Hoe duur is daar de rijles ,(voor dat echt leuke jongetje)omgerekend en maakt dat verschil met de prijzen voor volwassen ?
En hoe praat je met de mensen in welke taal bedoel ik, en kunnen ze dat ook verstaan?
Dikke vette stip. Ik wil alles horen! Hoe de lessen gingen, wat je ontbijt, lunch, avondeten was, hoe het met je eigen rijpaarden gaat enz. Wat een avontuur!!
Ja dit! En waar je in bijvoorbeeld de omgang met Chinese collega's tegenaan loopt, wat je 't mooiste Chinese gebruik vindt, hoe lang je mag blijven, en en.... Wat gaaf zeg!
josje4
Geplaatst: 20-09-18 12:13
Oh dit lijkt mij ook zo gaaf, al paardrijdend de wereld ontdekken!! Veel succes daar!
Wat een gave kans! Bedankt voor het delen, erg leuk om dit te zien. Voor hoelang is de planning dat je er blijft?
chamion
Huisheks
Geplaatst: 20-09-18 12:38
Even een WTF momentje. Ik ben ooit benaderd om naar China te gaan toen ik mijn vacature op een internationale site. Maar er destijds voor gekozen om toch dichterbij huis te gaan zoeken. Hell, ik kreeg zelfs behoorlijk veel reacties, uit oa dus China, India, Iran, Suriname, Duitsland (stallen van een zeker iemand die Toot gekocht had ) Vooral die laatste was verbaast dat ik nee zei Hoort hij denk ik niet vaak
Toen merkte ik pas echt hoe ze in het buitenland (zeker de nieuwe rijken) verlangen naar kennis uit NL qua paarden opleidingen.
Maar als ik dit zo zie, het is toch wel een geweldige kans en als je er de ballen voor hebt, waarom niet? Ondertussen ben ik een lekkere thuis mus en zit ik heerlijk op mijn eigen plek en eigen baan.
Maar inderdaad TS, wat doe jij in je vrije tijd (en heeft die kleine kind nu een KAP/KEP op!! ) en hoe ga jij met de taalproblemen en andere instellingen om?