Bedankt iedereen! Leuk om te zien hoe iedereen een andere mening heeft welke foto ze het leukst vinden!
Yavanna schreef:RoyceMack schreef:2 en 11 zijn mooi. Jammer van de beenbescherming.
Precies hetgene waar ik ook over viel... Mooie foto’s, maar die bescherming vind ik persoonlijk erg storend.
Jammer! Ik vind het gelukkig wel mooi, ik gebruik eigenlijk nooit beenbescherming ivm niet goed voor de pezen maar met de fotoshoot vond ik het juist het plaatje mooi afmaken. Ieder zijn ding.
As zondag hebben we weer een fotoshoot en dan ga ik zonder beenbescherming (misschien wel springschoenen maar dat is omdat ik anders nog wel eens een ijzer verlies
) en met losse manen.
Pownie_01 schreef:Jemig wat een stoer dier! Hij straalt zo veel kracht uit maar met z'n mooie hoofdje blijft hij er toch heel vriendelijk uitzien

Dat vind ik inderdaad zo leuk aan hem. Hij is ontzettend lief maar zeker niet mat of saai
Morganlefay schreef:Die laatste foto. Wat een postzegel trekt jouw paard

Haha ja ik heb nog een paar ergere, ik noem het altijd zijn struisvogel look
ElCamino schreef:wat een blij en happy paard is dat zeg!!!!! altijd oortjes erop volgens mij ....
Klopt, eigenlijk is hij nooit chagrijnig, behalve als hij aan de hand moet stappen in de bak, dat vind hij saai volgens mij haha.