Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lotte002 schreef:weet iemand hoe het zit als ik het WEG abonement van de FEI pak of ik dan op de nederlandse tijden kan kijken ? dus woensdag van 14:45 t/m 00:00 uit mn hoofd ?
lotte002 schreef:ik zie dit topic nu pas, vreselijk die orkaan hopelijk gaat alles goed pfoe moet je toch niet aan denken als je daar zit..
ik heb de nos mail gestuurd en kreeg dit terug vanmorgen![]()
echt stom dat er geen stream is
[ [url=m/ezbr06.jpg]Afbeelding[/url] ]
weet iemand hoe het zit als ik het WEG abonement van de FEI pak of ik dan op de nederlandse tijden kan kijken ? dus woensdag van 14:45 t/m 00:00 uit mn hoofd ?
Kendra schreef:Het gaat nog niet allemaal van een leien dakje...
https://www.horses.nl/sport/springen/sp ... eer-horen/
Dallista schreef:FEI.TV heeft een WEG abbo voor 18 euro, dat is best redelijk. Ik heb zelf al sinds de 2010 WEG in Kentucky een doorlopend jaarabbo. Zit nu helaas weer in een verkeerde tijdzone (west ipv oostkust) dus echt veel
Live kijken zal er niet van komen. Gelukkig heeft FEI.TV een archief.
Maar neem aan dat de belangrijke wedstrijden wel door de NOS worden uitgezonden, misschien ook op hun livestreams? Hoe ging dat vier jaar geleden?
petraaken schreef:Dallista schreef:FEI.TV heeft een WEG abbo voor 18 euro, dat is best redelijk. Ik heb zelf al sinds de 2010 WEG in Kentucky een doorlopend jaarabbo. Zit nu helaas weer in een verkeerde tijdzone (west ipv oostkust) dus echt veel
Live kijken zal er niet van komen. Gelukkig heeft FEI.TV een archief.
Maar neem aan dat de belangrijke wedstrijden wel door de NOS worden uitgezonden, misschien ook op hun livestreams? Hoe ging dat vier jaar geleden?
Ik heb dat abbo op de WEG genomen. Kan ik tenminste nog iets zien want op de belgische tv wordt het voor 99% niet uitgezonden. Hoeveel uur verschil zit er eigenlijk tussen Tryon en Europa?
Laurievc schreef:Iemand een idee?
Ik heb al enkele jaren een FEI account, maar nu moet ik volgens de site nog een WEG pass nemen. Klopt dat? Of kan ik dat op een of andere manier 'gratis' krijgen omdat ik abonnee ben?
Quir schreef:Laurievc schreef:Iemand een idee?
Ik heb al enkele jaren een FEI account, maar nu moet ik volgens de site nog een WEG pass nemen. Klopt dat? Of kan ik dat op een of andere manier 'gratis' krijgen omdat ik abonnee ben?
Klopt, maar die is gratis als je abonnement hebt. Moet je alleen wel even "aanschaffen".