Dit zijn, by far, de meest gave foto's die ik van paarden gezien heb.
Allemachtig wat prachtig

Wilikook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rena100 schreef:Oh wow! Wat gaaf zeg. Dit wil ik ook wel heel graag! Hoe doe je dat? Gewoon dat poeder er tegen aan gooien en dan foto's schieten? En waar doe je dat, omdat je achtergrond zo mooi donker is. Vind het echt heel gaaf! Ik wil dit ook, kan je ook bij mij langs komen?
DemDeempel schreef:Wauw de eerste en laatste zijn echt heel gaaf, die veulens zijn wel leuk maar die volwassen paarden stralen ook echt power uit icm dat poeder
waaauuuw de eerste en derde zijn echt prachtig! kvfoto schreef:Rena100 schreef:Oh wow! Wat gaaf zeg. Dit wil ik ook wel heel graag! Hoe doe je dat? Gewoon dat poeder er tegen aan gooien en dan foto's schieten? En waar doe je dat, omdat je achtergrond zo mooi donker is. Vind het echt heel gaaf! Ik wil dit ook, kan je ook bij mij langs komen?
Je hebt een donkere ruimte nodig, heel veel gekleurde poeder, paarden die het niet te doodeng vinden en minstens twee mensen (één voor het vasthouden en één voor het gooien). Ik kan zeker langskomen!
Rena100 schreef:Hoeveel poeder heb je nodig? Ik fotografeer zelf ook hobbymatig dus zelf proberen zou ik ook nog wel leuk vinden. Moet alleen even een plek vinden waar dat kan bij ons op stal, bij de binnenbak wel, maar dan zit alles onder dat poeder natuurlijk haha
absque_dubio schreef:Is zoiets niet een keer in het midden van het land te organiseren?![]()
Dan kom ik graag langs met mijn pony.
kvfoto schreef:Duke schreef:Wow!!! Wat onwijs gaaaaaf! *ook aangemeld voor uitgelicht
Thanks! kan je mij dat laatste uitleggen? Gezien ik dus nog niet zo lang actief ben op bokt![]()
kvfoto schreef:absque_dubio schreef:Is zoiets niet een keer in het midden van het land te organiseren?![]()
Dan kom ik graag langs met mijn pony.
Er was natuurlijk een reden dat de meeting niet door ging, dit kwam omdat iedereen holi poeder moest aanschaffen, je best wat nodig hebt per paard en dit was helaas niet voor iedereen een mogelijkheid.
Maar hé hartstikke leuk natuurlijk!