emilyslaluna schreef:Wat zijn dat toch leuke foto's!

Het meisje kan in iedere geval wel de split

. Ik vind het toch wel iets magisch hebben, zo'n klein mensje op zo'n machtig groot beest

.
Hahaha ik ging zeggen 'zoooo breed is hij ook weer niet' maar hij is wel degelijk zo breed en zo plat als een eetkamertafel
Chasey schreef:Ja! Je had het er al zo vaak over! Wat leuk dat het gelukt is! Hele mooie fotos geworden. Ik vind vooral foto 10 erg leuk.
Mooi!
Ja klopt! En zij is ook totaal niet bang dus was echt blij dat ik haar mocht 'lenen'
Sylverlove1 schreef:Zulke mooie foto's

Als ik later kinderen heb...
Kan met eigen paard maar ik wil Dexter ook wel verhuren

Anoniem schreef:Bij foto 6 kwamen de traantjes, wat een mooie foto's.
Dat enorme paard met dat mini meisje, al die kracht en zachtheid.
Zo lief! Dankjewel!
senna21 schreef:Prachtige foto's en mooi uitgewerkt idee.
En Harrie.... wie zou daar niet blij mee zijn.

Hahaha ja Harry was een opknappertje, hij stond al een jaar verwaarloosd op iemands zolder stal en ik wou dit graag eens proberen dus ik had hem geschilderd in dezelfde kleur als Dexter. Maar toen had ik dus nog geen model en stond hij bij mij maar wat op stal. Dus na deze foto's dacht ik dat het kleine meisje er wellicht meer aan zou hebben dan ik, ik pas er namelijk niet meer goed op
KimD schreef:Aaaaah! Aandoenlijk!
Wat knap ook dat ze dat zomaar durft! Menig (klein) kind zou denken "ja doei!"
Ja gelukkig! Maar zus neemt haar ook wel regelmatig mee naar haar paard en ze is er helemaal gek van. Denk dat papa er over een paar jaar aan moet geloven
Ze weet ook dat als ze naar hier komt dat er dan paardjes staan dus dan is het de hele middag 'paadje rije' tot we naar de paardjes gaan kijken
murphypower schreef:Ik reageer niet vaak onder fototopics, maar dit kan ik niet laten, wat een super gaaf paard! Super knap ook van dat meisje. 2,10 en 13 zijn mijn favoriet!
Dankjewel!
Hilary schreef:Heel mooi gedaan! Ik heb niks met kinderen, maar deze is schattig

Foto's 2, 4, 5 en 10 vind ik de mooiste

Haha ik herken mezelf in jou dan
Het is een superleuk kind, heel slim en een tikje eigenwijs. Maar het is toch echt nog niks voor mij
Super bedankt iedereen!
Op verschillende schermen zie ik de foto's weer anders en ik denk dat ik in het vervolg foto 2 bijvoorbeeld minder geel gemaakt zou hebben. Maar ben er verder ook heel blij mee!