Mira283 schreef:
verzamelde knappe paarden,de meeste zijn inmiddels toch wel bejaard op het moment
,maar leuk dat ie nog stoer gevonden wordt ondanks dat ie 22 is!
poetser schreef:Ja daar is die knappe schimmel weer

Zolang ik mij kan herinneren al fan van hem. Ook wit, niet helemaal gezond en op een gezegende leeftijd blijft hij ontzettend knap. Bedankt voor het delen van de foto's

Lief
Selka schreef:Oh wat een heerlijk oud menneke. Hij heeft echt zo'n snoezig "pony" hoofd. Erg hoog knuffel gehalte

haha hij heeft van die grote zwarte zeehondenogen...
, rete slim is ie...altijd al een heel slim paardje geweest en dat is ie nog niet verleerd 
Elisa2 schreef:Ah sneu die HB van de Cushing, daar heb ik slechte ervaringen mee..hopelijk blijft ie het nog een tijdje goed doen op de medicijnen.
ja ,ik moet eerlijk zeggen,vorig jaar was hij zo bevangen dat ik echt op het punt gestaan heb om hem uit die ellende te verlossen, en ik weet niet of ik hem nog een keer erdoorheen sleep... dus hij staat nu alleen nog maar in een zandpaddock met hooi en wat senior priores om hem voller te houden en dat gaat ( afkloppen) tot nog toe goed 
pien_2010 schreef:Nog steeds een patser vind ik hem. Mooi hoor en sterkte met cushion. Rot ziekte.
ja showen kan hij nog steeds, staartje erop en zijn best doen...
leuk dat zijn foto's toch weer gezien worden en leuk gevonden worden ,dank jullie wel allemaal