Ach, wat verdrietig. Ik wens je heel veel sterkte. Wel prachtig dat ze toch zo oud is geworden en dat jullie zo lang van elkaar hebben kunnen genieten. Maakt prachtige herinneringen. Nogmaals sterkte ermee.
Ja vervelend maar goed als ze er dan een eind aan maakt dan wel gelijk een die indruk maakt. Dierenarts had dit ook nog nooit gezien zo heftig in de aanvallen blijven hangen. Ze bleven maar elkaar opvolgen zelfs met medicatie. En zij bleef maar vechten....
Ach jeetje wat een verdrietige wending heeft dit topic gekregen... Ik was een stille meelezer, vond het leuke foto's en ze zag er nog goed uit voor der leeftijd!
Heel veel sterkte, ze heeft wel een ontzettend mooie leeftijd bereikt! Gecondoleerd
Heel veel sterkte met het verlies van deze knappe dame. Gelukkig heb je nog even van haar streken mogen genieten.
m1992
Geplaatst: 09-06-18 17:19
Ahh ik werd zo vrolijk van je leuke foto's, totdat ik las dat ze is overleden... wat erg voor je.. Wat zag ze er nog goed uit. Heel veel sterkte gewenst.
Zat ik net vrolijk te grijnzen om dat eigenwijze koppie, schrijf je dit. Jeetje. Ze heeft in elk geval tot op het laatst voor reuring gezorgd en dat lijkt ze erg leuk gevonden te hebben Heel veel sterkte met dit gemis!
s_v
Geplaatst: 09-06-18 17:34
Ach, ik zat met een grote glimlach de OP te lezen en schrok mezelf een bult dat die knappe dame daar al 42 jaar was! En dan komt je berichtje dat je dr hebt moeten laten gaan, wat een trieste wending in dit leuke topic
Veel sterkte met het verlies van je knappe dame, deze foto's zijn nu vast nog specialer dan ze al waren...
Monique1963
Geplaatst: 09-06-18 18:26
ach, wat ellendig. Bah, je weet uiteraard dat het moet komen, maar wel naar dat het dan zo heftig gaat. Veel sterkte!
Ach wat sneu, veel sterkte met het verlies. Wat een mooie foto's heb je nog van haar kunnen maken zondag. Fijn dat ze zo oud heeft mogen worden bij jou
Heel veel sterkte Lailapri. Je hebt in ieder geval heel veel mooie en bijzondere herinneringen aan haar. Een leeftijd van 42 jaar (en 17 jaar in jouw bezit) is niet niks! En fijn dat je nog recente foto's hebt van haar. Wat zag ze er nog goed uit!
Wat een nare wending krijgt dit topic. Maar wat een prachtige dame had je, en wat zag ze er goed uit ook op je laatste foto's! Onwijs veel sterkte met dit grote verlies. Ze heeft geboft met een baasje die haar zo gezond zo oud heeft weten te krijgen