Omany schreef:Trouwe volger meld zich

. Jeeeeeej, wat leuk in uitgelicht! Maar wat een prachtige foto's!! Jullie staan er zoooo mooi op allebei, de foto's stralen zo een rust uit...
En tja, het lipje hé
Ohja, ik zou haar manen lekker zo laten, puur natuur, kan ze wel hebben

.
Kruipt weer onder de steen...

Wat een leuk berichtje! Dankjewel!
Eigenlijk zou er een overzicht moeten zijn van alle volgers, zodat ik de namen kan herkennen. Want de stille volgers kan ik nooit bedanken! Maar bij deze, alle stille volgers worden ook zeker gewaardeerd!
Willekes schreef:
Komt helemaal goed! Dankjewel!
Passorapard schreef:Prachtige foto's , jullie zijn voor elkaar gemaakt!
Dankjewel! De foto's van jou en Given zijn ook echt leuk!
freetorun schreef:Oh wat een mooie fotoshoot voor jullie. Het blijft zo'n mooie 'feel-good-story'

Het is wel grappig, want vroeger wilde ik enkel op dinsdag een paarden film kijken, want dat was een dag voor mijn paardrijles. Als ik op een andere dag er een zou kijken, dan werd ik zo enthousiast over de paardjes dat ik niet kon wachten! Toen ik Lotje kreeg, kon ik wanneer ik wilde een paarden film kijken! En toen ze weg was, probeerde ik alle paarden films te vermijden. Ik wilde er niet aan herinnerd worden.
Op dit moment zit ik op de bank en ben ik bezig met een paarden film te kiezen, want vanavond kan ik naar Lotje! Dus dan mag het
. Lang verhaal kort, ik ben nog een klein beetje paarden gek en hou van feel good paardenfilms
. (ja ik ben 20 jaar
).
AfricanLady schreef:Het was een geweldig verhaal om te volgen
Best wel he
. Achteraf gaat de tijd zo snel. Maar toen ik die 5/6 weken bezig was om haar terug te krijgen, man man man. Die tijd ging niet snel genoeg!
WietskeK schreef:Ik heb je andere topics en je hele verhaal teruggelezen. Jeetje wat een verhaal! Super goed van je dat je hebt doorgezet en als zoiets ooit bij mij gebeurt ga ik zeker terugdenken aan je verhaal! Je verdient het echt om in de penny te staan!!! Prachtige foto's!

Wauw respect voor het lezen!
er is een andere bokker die aan de hand van mijn verhaal haar zoektocht is gestart naar haar vorige verzorgpony. Lotje werd toen ook vermeld als inspiratiebron. Dat is toch wel speciaal!
Het doel van het artikel voor mij was om zo hopelijk de jonge lezers te informeren over wat er kan gebeuren als je een oudere pony terug de wereld in stuurt. Je mag niemand op hun lieve ogen geloven. Wij hebben alle achtergrond check ups gedaan destijds en alsnog zijn we bij de verkeerde terecht gekomen. Jammer genoeg is de paardenwereld niet 100% liefde en plezier.