Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Omany schreef:Trouwe volger meld zich. Jeeeeeej, wat leuk in uitgelicht! Maar wat een prachtige foto's!! Jullie staan er zoooo mooi op allebei, de foto's stralen zo een rust uit...
En tja, het lipje hé![]()
![]()
Ohja, ik zou haar manen lekker zo laten, puur natuur, kan ze wel hebben.
Kruipt weer onder de steen...
Eigenlijk zou er een overzicht moeten zijn van alle volgers, zodat ik de namen kan herkennen. Want de stille volgers kan ik nooit bedanken! Maar bij deze, alle stille volgers worden ook zeker gewaardeerd!
Willekes schreef:Super gaaf. Vooral blijven posten af en toe en genieten!
![]()
Passorapard schreef:Prachtige foto's , jullie zijn voor elkaar gemaakt!
freetorun schreef:Oh wat een mooie fotoshoot voor jullie. Het blijft zo'n mooie 'feel-good-story'
. Lang verhaal kort, ik ben nog een klein beetje paarden gek en hou van feel good paardenfilms
. (ja ik ben 20 jaar
). AfricanLady schreef:Het was een geweldig verhaal om te volgen
. Achteraf gaat de tijd zo snel. Maar toen ik die 5/6 weken bezig was om haar terug te krijgen, man man man. Die tijd ging niet snel genoeg! WietskeK schreef:Ik heb je andere topics en je hele verhaal teruggelezen. Jeetje wat een verhaal! Super goed van je dat je hebt doorgezet en als zoiets ooit bij mij gebeurt ga ik zeker terugdenken aan je verhaal! Je verdient het echt om in de penny te staan!!! Prachtige foto's!
er is een andere bokker die aan de hand van mijn verhaal haar zoektocht is gestart naar haar vorige verzorgpony. Lotje werd toen ook vermeld als inspiratiebron. Dat is toch wel speciaal!