Willekes schreef:Sterkte! Duim met je mee.
Ik snap dat je niets kan doen, maar als de dierenarts komt wil je daar als eigenaar toch bij aanwezig zijn, ongeacht het tijdstip??? Zeker als je zelf thuis bent? En je bent zelf paraveterinair.
Lief van jouw stalhouder dat hij/zij wel bij wilt blijven en e.e.a. in de gaten wil houden. In feite - maar dat is mijn mening - leg nu de verantwoordelijkheid wel erg makkelijk bij de pensionhouder neer. Misschien ben je minderjarig, geen idee? Jij bent toch te allen tijde verantwoordelijk voor je paard? Ook al kan je niets doen.
Als bv de DA is geweest en die zegt afwachten gedurende de nacht, ja, dan kan ik mij voorstellen dat de pensionhouder je paard in de gaten houdt en jou waarschuwt als het mis gaat zodra je thuis bent. Maar de pensionhouder opzadelen met dierenartsbezoek terwijl je zelf thuis bent .. ik mis hier iets. Kan weet natuurlijk niet de gehele situatie vanaf het scherm te beoordelen.
Wens je paard, de pensionhouder en jou veel sterkte toe!
< edit typo >
Ben het eens met je en ik denk precies zelfde.
Is mij ook weleens gebeurd dat mijn paard niet goed of lekker was en dan ben ik op stal of het nou vroeg of laat is op de dag, of ik nog iets kan doen of niet. Ik zorg dat ik er ben, mijn paard dan ben ik erbij.