Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:Meningen he, dat mag.
Caaatje schreef:Ik vind het heel leuk ontworpen maar vraag mij af waarom de tandarts waarmee je samenwerkt niks heeft gezegd van de tanden die onder je neusriem liggen
germie schreef:Van voren prachtig, maar van de zijkant is het niet mijn smaak. Sorry. Ik zou er toch bakstukken aanmaken, ook al zou dat mogelijk minder 'ergonomisch' zijn. Al waren het maar loze riempjes, dan heeft het paard er geen last van, maar het oog wil ook wat. Maar dat over het hoofd aan de voorkant is erg mooi. En smaken verschillen. De neusriem en de band over het hoofd, die wil ik ook wel. En dan maak ik er wel bakstukken aan zeg maar.
Bamii schreef:germie schreef:Van voren prachtig, maar van de zijkant is het niet mijn smaak. Sorry. Ik zou er toch bakstukken aanmaken, ook al zou dat mogelijk minder 'ergonomisch' zijn. Al waren het maar loze riempjes, dan heeft het paard er geen last van, maar het oog wil ook wat. Maar dat over het hoofd aan de voorkant is erg mooi. En smaken verschillen. De neusriem en de band over het hoofd, die wil ik ook wel. En dan maak ik er wel bakstukken aan zeg maar.
Zou toch een beetje raar zijn als ze speciaal voor jou er nutteloze riempjes aan moet zetten die Marietje in de weg zitten
Mariett schreef:Patent kan gelukkig nietIk heb het al openbaar gemaakt. Ik heb er wel over nagedacht maar ben overtuigd van de werking en dat dit voor veel paarden zou kunnen helpen. Als ik dit claim en er niks mee doe (ik ga binnenkort studeren) is het een beetje zonde. Nu kunnen mensen er zelf op voortborduren en verbeteren. Al moest ik wel even mijn ego aan de kant zetten om eerlijk te zijn
Bovendien moet een patent echt nieuw zijn, en ik vind dit niet nieuw. We kennen het niet zo in Nederland, maar zoals ik al zei doen de Argentijnse Gaucho’s dit zo over het voorhoofd al jaren.
germie schreef:Dat over het voorhoofd heb ik ook al bij barokhoofdstellen gezien.
Maar wie weet kun je er een hoofdstellijn van maken.