Ik vermoed dat je langs de Wippolderlaan (80) bent gereden, daar Wateringen in en vervolgens langs de Vliet uitkwam. Deze weg grenst aan de A4 en daar mag je inderdaad 100. En in dit geval vrees ik niet dat TS overdrijft met 22 kilometer omrijden, als je eenmaal op de tuinderslaantjes uitkomt, kun je kilometers maken.
TS, je hebt in ieder geval een stukje sightseeing gehad. Volgende keer een telefoon mee, dan kun je nog een oproep op Bokt zetten.
lies_sparkle
Geplaatst: 01-05-18 15:25
Die arme vriend van jou gelukkig is alles uiteindelijk goed gekomen!
Lein_
Geplaatst: 01-05-18 16:37
Pfff wat een verhaal!! Gelukkig dat alles is goedgekomen en je er nu weer een beetje om kan lachen wat een lieve vriend heb jij!!
Belangrijke (buitenrij/endurance)tips: Altijd opgeladen telefoons meenemen (al zou het niet mogen, veiligheid voorop hoor!) en de lintjes volgen, als deze plots nergens meer te zien zijn: altijd omdraaien!! Zorg dat je op je mobiel de route hebt en/of een screenshot daarvan.
Ook bij endurance wedstrijden, de organisaties hangen de lintjes over het algemeen echt super uit. Dus als er al een kleur is verwisseld, nooit blijven doorrijden. Ik kijk soms ook wel eens naar de bodem als ik twijfel, als er paarden jou al zijn voorgegaan een kant op, zie je dat vaak wel.
Beetje late reactie; maar het klinkt wel heel erg bekend wat je zegt Utixo!
Dankjewel voor de tips allemaal! Dit was gewoon ons eigen domme fout, maarja we hebben een hoop lol gehad.
Wij zijn nu twee daagjes in Parijs geweest waar we ook veel gelopen hebben en mijn vriend zei net: Zullen we volgende week weer aan de Ride and Run meedoen?