Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Joolien schreef:Ja ik weet dat het topic er is, maar dat wil toch niet zeggen dat ik hier niet mag reageren of er iets over mag zeggen?
Lizzyy schreef:Joolien schreef:Ja ik weet dat het topic er is, maar dat wil toch niet zeggen dat ik hier niet mag reageren of er iets over mag zeggen?
Persoonlijk zou ik ook absoluut niet op een 2 jarige gaan zitten hoor, ik snap echt absoluut niet waarom je dat zou willen. Lijkt me sterk dat dat lichaam al uitgegroeid is en een vrouw kan dragen van boven de 50kg. Lekker laten staan tot ze min. 3,5 zijn en erop als ze 4 zijn. Maar goed, ieder zijn ding.
Je hebt wel een brave twenter Murosch
Renske_W schreef:Lizzyy schreef:
Persoonlijk zou ik ook absoluut niet op een 2 jarige gaan zitten hoor, ik snap echt absoluut niet waarom je dat zou willen. Lijkt me sterk dat dat lichaam al uitgegroeid is en een vrouw kan dragen van boven de 50kg. Lekker laten staan tot ze min. 3,5 zijn en erop als ze 4 zijn. Maar goed, ieder zijn ding.
Je hebt wel een brave twenter Murosch
Veronia is 3 dus geen twenter.
Ziet er fijn uit murosch!
Blijf veronia een heel knap paard vinden.
Leuk om te zien dat je zo lekker met haar bezig bent.
Joolien schreef:Het ziet er goed uit hoor, al vind ik haar persoonlijk nog te jong en te jong ogen. Wat is dat toch met bokkers die perse voor de 3e verjaardag op een paard willen gaan zitten?
Elisa2 schreef:Beter als 3 jarige rustig zo oppakken en daarna wellicht nog lekker een groeipauze van een half jaar inlassen dan als 4 jarige veel te snel gaan.
Elisa2 schreef:Beter als 3 jarige rustig zo oppakken en daarna wellicht nog lekker een groeipauze van een half jaar inlassen dan als 4 jarige veel te snel gaan. Imo valt of staat alles met de manier van belasten en niet zozeer met de belasting zelf. {dus opbouw en sterker maken van banden, pezen en spieren} niets forceren is het devies.