Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ilse_123 schreef:Wauw, mooie combinatie. Ik vind het altijd erg knap als je met een niet standaard type paard zo'n niveau kan bereiken.
De stang is toch helemaal niet voor continue gebruik maar voor de verfijning op bepaalde stukken? Ik zie dit 1000x liever dan een stang die altijd in werking is. En hoezo is het te krap in de mond? Wie zegt er dat deze haf een kleiner mondje heeft dan een sjiek dressuurpaardje?
Lekker zo doorgaan hoor TS!
Kabayo schreef:Ilse_123 schreef:Wauw, mooie combinatie. Ik vind het altijd erg knap als je met een niet standaard type paard zo'n niveau kan bereiken.
De stang is toch helemaal niet voor continue gebruik maar voor de verfijning op bepaalde stukken? Ik zie dit 1000x liever dan een stang die altijd in werking is. En hoezo is het te krap in de mond? Wie zegt er dat deze haf een kleiner mondje heeft dan een sjiek dressuurpaardje?
Lekker zo doorgaan hoor TS!
Omdat een haflinger een pony is.
Peelie schreef:Die van mij heeft een grotere mond dan de gemiddelde kwpner ben ik bang
Verder bedankt voor de complimenten. En meningsverschillen moeten kunnen.