Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.Lara schreef:Mooie foto’s!
Maar waar is de vrijheid?
Onder het zadel wordt ze gewoon kort gereden(normale lengte, maar geen lange teugel ‘vrijheid gevoel’). Op de los foto’s heeft ze gewoon een halster om en beweegt ze zich nou ook niet erg vrij...
#endclickbait2k18
Ineke2 schreef:Lara schreef:Mooie foto’s!
Maar waar is de vrijheid?
Onder het zadel wordt ze gewoon kort gereden(normale lengte, maar geen lange teugel ‘vrijheid gevoel’). Op de los foto’s heeft ze gewoon een halster om en beweegt ze zich nou ook niet erg vrij...
#endclickbait2k18
Je hoeft niet te reageren hoor, er zit ook een kruisje op je scherm.
Vrijheid voor Maarten op de rug van zijn mooie merrie op het strand. Beide heel blij, dat is vrijheid

Anoniem schreef:We hadden de longeerlijn mee.
Ik denk wel dat ze bij ons zou blijven als we haar los geklikt hadden, maar we willen toch het risico niet nemen dat ze wel naar huis rent over de drukke weg die ze dan tegen komt.
Misschien volgende keer met één van onze andere paarden erbij.

oomens schreef:Anoniem schreef:We hadden de longeerlijn mee.
Ik denk wel dat ze bij ons zou blijven als we haar los geklikt hadden, maar we willen toch het risico niet nemen dat ze wel naar huis rent over de drukke weg die ze dan tegen komt.
Misschien volgende keer met één van onze andere paarden erbij.
Waarom 'gum' je die lijn dan weg uit je foto's? Ik denk dat die opmerking eerder in het topic over misleidende titels daardoor alleen maar terechter wordt.
Ohja, en voordat ik naar mijn hoofd krijg dat je alleen mag reageren als je iets positiefs zegt: wel een leuk paard en niets mis met de lengte van TS.

Ze heeft ook een lief karakter.