Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NatasjavE schreef:Nou inderdaad. Ook een leukerd.
Larix x Renovo of Larix x Gaston? En merrie?
Het hoofd van Laurentz
[ Afbeelding ]
Toothless schreef:Ik vind het echt een ontzettend mooi paard maar het onderwerp 'krachtpatser' komt naar mijn mening echt niet naar voren, Gelderse hebben vaak zo'n mooie en krachtige beweging, dat had veel mooier vastgelegd kunnen worden.
Toothless schreef:Ik vind het echt een ontzettend mooi paard maar het onderwerp 'krachtpatser' komt naar mijn mening echt niet naar voren, Gelderse hebben vaak zo'n mooie en krachtige beweging, dat had veel mooier vastgelegd kunnen worden.
EmptyWords schreef:Toothless schreef:Ik vind het echt een ontzettend mooi paard maar het onderwerp 'krachtpatser' komt naar mijn mening echt niet naar voren, Gelderse hebben vaak zo'n mooie en krachtige beweging, dat had veel mooier vastgelegd kunnen worden.
Als je goed leest staat er dat er nog bewegingsfotos gemaakt gaan worden. Dan komt dat wel naar voren
LHS_80 schreef:Hihi mafklappers.. zou t iets met het tuig- Gelderse bloed te maken hebben? Ik had een Zethar x Fortissimo x Unitas ruin die zn eigen dekens én die van al zijn weiland maatjes uit kon trekken.. zonder scheuren