Powerlusitano in de les bij Arne Koets

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 19:25

Wat een prachtig paard en het tuig staat hem ook super!

Wat schrijf je fijn over je les en volgens mij heb je een geweldig paard aan hem ♡.

Ik ben nu ook wel benieuwd aan het raken naar deze instructeur. Ik ga de facebook pagina eens bekijken :-)

Eefiepeefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 21:53

Knappe Santi! En wat een mooie outfit had hij aan <3

rider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-18 19:50

Thanks allemaal!

_l_amanda_l_ schreef:
*\o/* Wat wordt Santi toch knap (goed, was 'ie al, maar t' wordt nog erger :+ ) !
En die pivots, jeetje, dat ziet er best heftig uit.. Heb je nog filmpjes van hoe het er nu uitziet? (tijdens je les?) Gaaf te zien hoe jullie groeien samen :j

Thanks! Het filmpje van de pivot is van tijdens de les. :') Nu gaat het wel weer prima, we laten pirouette-achtige dingen even voor wat het is en de focus ligt nu weer op appuyementen. Die gingen de dag erna alweer aardig. Hij heeft dat pivotteren ook niet meer aangeboden.

Jikkeee schreef:
Onwijs gaaf hoe goed je hem onder controle hebt en met de minimale hulp je iets voor elkaar krijgt. Echt tof om te mogen zien!

Thanks, wat een mooi compliment. We zijn inmiddels ook wel goed op elkaar ingespeeld. Alleen die surprise pivots controleren was af en toe lastig. _O-

@ Pownie en Dais: ik kan een les van Arne echt 100% aanraden. Je moet er hard voor werken maar je krijgt er ook veel voor terug. Ik vind het gewoon heel fijn met hoeveel respect voor het paard hij werkt. Daarnaast is hij ook altijd positief en opbouwend in zijn benadering naar de ruiter. En zijn manier van uitleggen is gewoon super, hij kan echt precies vertellen hoe en wat je moet doen om een bepaald hulp te geven. Ik durf echt met zekerheid te zeggen dat ik met dit paard nooit zover gekomen was (en we leren nog iedere dag bij!) zonder zijn hulp. :o

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 22:35

Super gaaf, mooie combinatie zijn jullie samen!