Maar weet je zeker dat dit geen oude foto's van Jesse zijn?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

echt heel schattig die 2

.
!
.Prrrr schreef:Je kinderen zijn goed fotogeniek, maar de ster van je topics is toch echt je pony![]()
Kleine heldin.
Maar mooi om te zien dat allebei je jongens de paarden zo leuk vinden! Wat geweldig dat je dat met ze kan delen
, ze is zo'n geweldig lief dier
.Jolien87 schreef:Ga maar vast sparen voor een tweede pony.
, En anders delen ze maar als ik ook even wil rijden
.Only2Bianca schreef:Te lief!
Te leuk!
En wat een eer dat je de foto’s met ons wilde delen!!! #fanvanalle3!
.Lianne schreef:Geweldig zegwaar heb je dat hoofdstel vandaan?
. ideaal ding en zowel met als zonder bit te gebruiken.Kiekeboefje schreef:Ik kan zo genieten van jou topics met Poow en de kids! Wat een gouden paardje is die Poow zegMijn uk zal nooit zo braaf zijn
, sta zelf ook nog regelmatig versteld dat ze zó onwijs lief is.x_Nadia schreef:Wat een heerlijke koppies![]()
Maar weet je zeker dat dit geen oude foto's van Jesse zijn?
, maar ze delen wel de zelfde liefde voor dieren
.Mondy schreef:Haha nog even en jij bent totaal paardloos. Jesse op mellow en Tim op Poow de wijde wereld in
Wat moet jij je rijk voelen met zoveel moois om je heen
.Morganlefay schreef:Wijze pony. Shetlanders zijn niet altijd oliebol. Om de een of andere manier hebben ze door dat ze bij kleien kinderen zich moeten gedragen. Deze is wel een pracht voorbeeld van een hele wijze kinderpony.
Geniet ervan en als ze te groot worden kan je Poow nog altijd voor de kar knopen.
, ze is zo werkwillig en lief.ellen_xx schreef:wat een onwijs lieve pony is het toch ik weet nog dat je haar net gehaald had en als je haar dan nu ziet echt een plaatje. Hier kunnen de jongens nog veel plezier aan beleven
. Deze maand hebben wij haar al weer 7 jaar
.