Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
paardje1983 schreef:Mijn hoofdtaak is om paarden zadelmak te maken, komt dat ik ook wil voorkomen met de eerste paar x erop zitten dat ze kunnen gaan bokken. Maar bedankt voor de commentaar ik zal er meer op gaan letten met de lengte in e teugels
naar mijn idee voorkom je bokken daar ook niet mee. prugelpiet schreef:paardje1983 schreef:Mijn hoofdtaak is om paarden zadelmak te maken, komt dat ik ook wil voorkomen met de eerste paar x erop zitten dat ze kunnen gaan bokken. Maar bedankt voor de commentaar ik zal er meer op gaan letten met de lengte in e teugels
Ik zie en help of doe zelf erg veel paarden zadelmak gemaakt worden, maar die pakken we echt niet zo strak van voornaar mijn idee voorkom je bokken daar ook niet mee.
paardje1983 schreef:Thincla schreef:[quote="paardje1983"
Geen reacties meer? Denk zal wel veel commentaar krijgen
[/quote
Wil je dat dan graag?
Dacht dat ik veel commentaar zou krijgen over de kinbeschermer die ik aan mijn cap heb zitten

ik denk dat je zelf een deel van de basis mist om paarden op te kunnen leiden (stapje verder dan enkel iemand erop) en daarom wilde ik je de tip meegeven om te gaan lessen zodat je eigen techniek fijner wordt