2017 - Het jaar waarin geweldige Disney dromen uitkwamen!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 13:08

Geweldig! Bedankt voor het delen.

Stella_Fara schreef:
En op de set van 'Free Rein', zo cool! Dat was vorig jaar een beetje mijn guilty pleasure op Netflix als m'n man niet thuis was

Haha, herkenbaar. Val flink buiten de 'Target Audience' range, maar was toch stiekem wel erg penny leuk. ~Nostalgie~. <<)

RosaGipsy

Re: 2017 - Het jaar waarin geweldige Disney dromen uitkwamen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 13:35

Wauw TS, wat een fantastisch leven heb jij! Echt een sprookje! Bedankt voor het delen van je ervaringen. Leuk dat wij op deze manier ook een beetje kunnen meegenieten *\o/*

fienfin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 13:44

Wat een knapperd is Passador zeg! <3 Veel geluk met hem!

nadine_yvana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 14:30

In 1 woord: Ge-wel-dig! <3
Ik vind Tommy ook zo'n fantastisch paard (Fells zijn ook gewoon geweldig) en wat leuk dat hij op de cover mocht staan. Supertoffe ervaringen allemaal! En Pasador **\O/** Hoop nog meer van hem te mogen zien! En beterschap met Jane!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 16:47

Wat een gaaf verhaal en wat een superfijn paard, die klik met hem spat er ook vanaf op de foto's, heel leuk om te zien! Veel plezier met hem en jullie toekomst samen!

Frenchcore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:19

Super gaaf zeg!!

Vernon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-18 18:54

Zo wat een reacties al! :oo En al in uitgelicht! Iedereen heel erg bedankt voor de lieve, leuke en grappige reacties!!!! <3 +:)+ <3

Ballard_L, dit was allemaal nog wel dichtbij huis gelukkig haha :D Ze reizen inderdaad overal heen met de paarden, maar ik heb nog niet echt ver gehoeven. Alhoewel met de camper op de boot naar Engeland toch ook wel een flink lange reis is. :') Het klopt dat dit niet een makkelijke wereld is om in te komen. Mensen werken toch graag met mensen die ze kennen en weten wat ze eraan hebben, dus dan is er weinig tot geen nieuwe aanvoer. Maar vrienden van mij hebben grote filmpaardenstal in Engeland, doen dit werk al heel erg lang, leveren voor veel grote films en series de paarden, dus voor mij was de ingang in de filmwereld iets makkelijker. :)

happypaardje, snap zeker dat mensen hier wat jaloers op kunnen worden. Zou ik zelf ook voelen haha! :') Het is inderdaad heel hard werken. Ik heb me onwijs moeten bewijzen om in dit wereldje te komen en te mogen blijven. Het is een harde wereld, hele lange zware werkdagen en je ligt er ook zomaar uit.. Natuurlijk ook genoeg gezellige, mooie en leuke momenten. <3 En ik geniet van elk moment. Het kan zomaar mijn laatste keer geweest zijn, de filmwereld is grillig, maar deze ervaringen neem ik voor altijd mee. Hopelijk knippen ze ons er niet uit en kunnen we er ook iets van terug zien. :')

miramii, Ik heb eigenlijk geen idee. _O- Kan het ook niet geloven. :o

Stella_Fara, wat leuk om te horen dat je de serie Free Rein stiekem toch wel leuk vond. Ik ook haha! O:) Ook wel omdat ik bekende paarden en vrienden probeer te spotten en wil zien hoe ze het horse werk gedaan hebben, maar het zit toch best wel grappig in elkaar. Er komt dus een seizoen 2! *\o/*

_KiMbErLeY_, ja veel later! _O- Vind ik ook wel wat vervelend haha! En zie hierboven. :D

Rivano, Leuk! :D

nadine_yvana, dankjewel! <3 Ze knapt gelukkig goed op.

En iedereen nogmaals heel erg bedankt! <3

Heleeen_Imke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 21:06

Wauw wat ontzettend gaaf! Echt ontzettend leuk om al die foto's te zien en verhalen te horen en natuurlijk wat leuk dat je die knapperd mee naar huis hebt mogen nemen!!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 21:18

Wauw, jij hebt een gaaf jaar gehad!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 21:57

Heeeeeel gaaf en leuk, dat je dit met ons deelt !

aishcream

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:04

Wat doe jij gave dingen!!! _/-\o_

elbony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:35

Wat een heerlijk jaaroverzicht : ik heb GENOTEN :-).
En pas maar op dat je man Pasador niet inpikt ;-) , zij passen ook goed samen, net als jullie!