Stella_Fara schreef:En op de set van 'Free Rein', zo cool! Dat was vorig jaar een beetje mijn guilty pleasure op Netflix als m'n man niet thuis was
Haha, herkenbaar. Val flink buiten de 'Target Audience' range, maar was toch stiekem wel erg penny leuk. ~Nostalgie~.
Veel geluk met hem!
Hoop nog meer van hem te mogen zien! En beterschap met Jane!
En al in uitgelicht! Iedereen heel erg bedankt voor de lieve, leuke en grappige reacties!!!!
Ze reizen inderdaad overal heen met de paarden, maar ik heb nog niet echt ver gehoeven. Alhoewel met de camper op de boot naar Engeland toch ook wel een flink lange reis is.
Het klopt dat dit niet een makkelijke wereld is om in te komen. Mensen werken toch graag met mensen die ze kennen en weten wat ze eraan hebben, dus dan is er weinig tot geen nieuwe aanvoer. Maar vrienden van mij hebben grote filmpaardenstal in Engeland, doen dit werk al heel erg lang, leveren voor veel grote films en series de paarden, dus voor mij was de ingang in de filmwereld iets makkelijker. 
Kan het ook niet geloven.
Ook wel omdat ik bekende paarden en vrienden probeer te spotten en wil zien hoe ze het horse werk gedaan hebben, maar het zit toch best wel grappig in elkaar. Er komt dus een seizoen 2!
, zij passen ook goed samen, net als jullie!