AV Raff zijn 2e wedstrijd seizoen en nu wel officieel gup áf

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: AV Raff zijn 2e wedstrijd seizoen en nu wel officieel gup áf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 00:04

Wauw wat een ontzettend gaaf topic Canisia! Jij en Raff zijn superleuk samen!

En die achtertuin <3 Dat is echt mijn droom, paardjes een keer in de trailer en ook naar het strand!

xLaraaj

Re: AV Raff zijn 2e wedstrijd seizoen en nu wel officieel gup áf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 00:40

Wat een leuk dier ! En wat doe jij er leuke dingen mee. Is hij nu echt groot voor een arabier of vertekend dat ?

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-18 23:02

Thanks Desiree! Jou nieuwe topper mag er ook wezen hoor. En jullie zijn altijd welkom in onze achtertuin ;)

@xLaraaj, dankjewel! Valt mee, ik heb hem nooit gemeten maar ik noem hem een shetlander :') Hij zal rond de 1.50 zitten. Grote verschil is dat hij én vrij compact is gebouwd, daar heb ik hem bewust op uitgezocht. Veel arabieren zijn erg lang in de rug en ogen een stuk ranker, deze zijn meer mooi dan functioneel rijpaard. Daar maak je het jezelf en je paard niet makkelijker mee als je daarmee de sport in wilt. En daarbij train ik hem heel erg bewust op krachttraining, op korte dikke spieren en minimaal aan duurtraining (lange dunne spieren). Ik vermoed dat hij hierdoor een stuk grote oogt ;)

De schimpie van me zus, die is wel serieus groot voor een arabier, hij gaat over de 1.65 heen.
Afbeelding