Prachtige combi! Vind die sneeuwfoto heel erg mooi
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Avalon_ schreef:Heb genoten van je foto's. Vooral na zijn aangepaste voeding zie je hem echt geweldig in spieren toenemen. Wordt hij flink mooi van!
Kabayo schreef:Oooo heet dit paard Bustedik dacht altijd ushi of stitch haha ik volg je ook op insta
Prachtige combi! Vind die sneeuwfoto heel erg mooi
Felien_Kyra schreef:Wauw ontzettend knap paard en wat een super jaar voor jullie! Wat pakt hij alles dan ontzettend snel op
Net zo'n 2018 is jullie gegund!
sharonsemme schreef:Wat een geweldige combi zijn jullie! De samenwerking spat er op elke foto af! En velen kunnen een voorbeeld nemen aan jullie, dat dit niveau zo op een trensje te bereiken is, iets waar ik erg blij van word!
fransje23 schreef:Sorry, beetje afgezaagd maar... wat een top om initiëren zijn jullie!
Je laat zien dat je ook gewoon dressuur kunt rijden in alle eenvoud qua optoming met plezier voor beiden!
Elisa2 schreef:Ik vind het leuk om foto's van jullie te zien, super om te zien hoe veelzijdig en paardvriendelijk je met hem omgaat en daarnaast gewoon ook nog eens top presteert. Ook grappig om te lezen hoe je hem vanalles leert continu of het nu flehmen op commando is of even wat wissels of passage haha. Alsof het allemaal niets is..zo ongedwongen hoort het ook te gaan imo.
Ik hoop dat 2018 net zo'n mooi en succesvol jaar voor jullie gaat worden.
Captain schreef:Prachtige foto's en een waanzinnig team!
madelief88 schreef:Wat een heerlijk topic Lotte! We zijn ook echt ontzettend trots om zo'n fijne, happy athlete combinatie te mogen sponsoren. En hoe dankbaar om te zien wat het heeft gedaan voor Busted.
Op naar een succesvol en wederom paardvriendelijk 2018!
Gulpje schreef:Super leuke combinatie!!![]()
![]()
![]()
ravellie schreef:ontzettend leuk om de veelzijdigheid te zien
bruintje123 schreef:Daar is mijn favoriete bokt team weer
Wat een mooie samenvatting heb je gemaakt.
Lekker veelzijdig, heerlijk om naar te kijken.
Die steiger foto zo in de sneeuw is ook wel erg gaaf.
Iris82 schreef:Superfijne combinatie zijn jullie.Feestje om naar te kijken.
kruimellover schreef:Heel mooi om te zien dat jullie uitblinken in de dressuur, maar vooral ook super veel lol hebben samen. Als ik de foto's zo zie, moet busted een heel gelukkig paard zijn. Zoveel verschillende dingen doen is volgens mij voor paarden ook gewoon heel fijn.
Rivano schreef:Wauw! Gewoon WauW!
Hoeveel pluimen zijn er hier wel niet voor te geven?!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles klopt. Vind het helemaal:![]()
Mag van mij de hele week in Uitgelicht staan zodat meer mensen hiervan kunnen genieten en kunnen zien dat het mogelijk is.