Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heel veel geluk met zijn drieën!
!Zunzuncito schreef:Dus....de staleigenaar had onenigheid met jou en besloot toen maar dat dat paard naar de slacht moest? Dat is pas psychologische oorlogsvoering in de hoogste graad.
Fijn dat je hem op het nippertje hebt terug gevonden. Die foto, hoe onscherp ook, maakt echt indruk op me, daar staat een paard wat je liefhebt in zijn laatste stal. Gelukkig vond je hem op tijd.
Succes met de kudde!
UMayDream schreef:Hey Ryanne, wat leuk om weer eens wat van je te horen! Leuk om te zien dat je nu je studie in Leeuwarden succesvol hebt afgerond, het lijkt nog maar zo kort geleden dat jij en Zarita bij Nicole op stal stonden in Hurdegaryp
Heel veel succes en plezier met je 3 toppers!
tengeltje11 schreef:leuk!
ik herkende onmiddellijk de uitgelicht-foto.
mijn geboortedorp! de koersen zijn/waren een jaarlijks feest,zelfs de school was/is dicht die namiddag.
leuk dat je deelnam daar!
Lukasje schreef:Ik weet even niet wat zeggen omdat ik het te ongelooflijk vind voor woorden! Petje af voor jou hoor!
Hoe ben je Photo dan uiteindelijk op het spoor gekomen? Dat moet toch een ware nachtmerrie voor jou zijn geweest? Vond je hem niet tijdig, was hij gewoon geslacht geweest ?!
En dan die afgedankte manegepony een mooie oude dag bezorgen. Hoe mooi is dat! Je kan dat dan wel altijd gezegd hebben, maar jij doét het ook.
Ik wens je alle geluk met je 3 paarden.
RyanneZarita schreef:Lukasje schreef:Ik weet even niet wat zeggen omdat ik het te ongelooflijk vind voor woorden! Petje af voor jou hoor!
Hoe ben je Photo dan uiteindelijk op het spoor gekomen? Dat moet toch een ware nachtmerrie voor jou zijn geweest? Vond je hem niet tijdig, was hij gewoon geslacht geweest ?!
En dan die afgedankte manegepony een mooie oude dag bezorgen. Hoe mooi is dat! Je kan dat dan wel altijd gezegd hebben, maar jij doét het ook.
Ik wens je alle geluk met je 3 paarden.
Nou, eigenlijk dacht ik dat hij al dood was. Via via ben ik terecht gekomen bij de directeur van het slachthuis, en die heeft vanaf 6u 's ochtends alle paspoorten laten controleren, om zeker te zijn dat hij er nog niet tussen zat. Heel bijzonder maar natuurlijk super van die mensen! Gelukkig had ik ooit een foto gemaakt van zijn paspoort met chipnummer. Toen hij werd aangeboden werd ik direct gebeld. Ik heb eerst een paar minuten keihard gejankt!
moorcats schreef:Ik had al gehoord dat Sanne bij jou is (van Chantal) Super! Maar wat een verschrikkelijk verhaal van Photo! gelukkig heb je hem op tijd kunnen redden. Ik hoop dat je een goede toekomst tegemoet gaat met je loopbaan als trainer/pikeur en veel plezier met je lieve paarden. Groetjes, Marijke (van Efita, het witte arabiertje, ik stond tot voor kort ook op manege Veldt)
SaraViavia schreef:Echt super ja, maar even uit nieuwsgierigheid: eigenaar van Photo bood hem aan voor de slacht.. Is de slager dan zomaar bevoegd iemand te bellen om hem over te nemen? Of was dat in overleg met de eigenaar? Ben super bilj voor je hoor! (Had op p.1 al gereageeerd)
! Voor die mensen is het gewoon business.