Haflinger Calysa: Z2 in 2017

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-17 11:01

Denise_Storm schreef:
Mooi jaaroverzicht Astrid! En mooie foto’s :D Je bent wel een belangrijk leerpunt vergeten: het trailer lader hebben jullie dikke winstpunten op behaald! Op naar 2018 met minstens zoveel paardenplezier en wedstrijdgeluk voor jullie. Hadlingerpowerrrr! <3

Jaaa hahah bekende foto’s he hahahaha! Heeelll blij mee (edit: zit even te tellen: 5 van jullie hahahahaha).
Ja, dat was nog even een leuk succes deze maand :-). En dat je naar je eigen gevoel moet luisteren. “Jouw paard luistert niet en ziet jou niet als leider met trailerladen”, pff. Gelukkig op tijd de knop om kunnen zetten, met jullie hulp <3. En wat heb ik toch ook veel aan jouw kleine tips en hulpen. Heeft me vorige week zeker dat winstpunt opgeleverd. Rustigggg haha! Hopen op veel Haflingersuccessen van onze knappies in 2018 bij Hoogenboom, en op tournee natuurlijk! Yeah!

Martine_Levi

Re: Haflinger Calysa: Z2 in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 11:34

Knap gedaan Astrid! Gefeliciteerd!! Mag je zeker trots op zijn met je knappe kleine popje! *\o/*

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 13:24

Ja, ik zit nog steeds op de Veluwe, ingesneeuwd inmiddels :+
Hoogenboom kwam ik ook veel om te starten maar ook om te jureren.
Wat leuk dat Ed je nog helpt :j

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 14:29

Heel gaaf verslag en prachtige plaatjes!
En echt super knap van jullie samen zeg, top!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 14:36

Wat een geweldig topic, en je rijfoto's zien er erg netjes uit. Fijn om eens een paard met zijn neus op/voor de loodlijn te zien lopen in proefjes! _/-\o_

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 14:37

Super knap wat jullie samen hebben bereikt!

Respect!

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 14:38

Wat een mega knap dier!!! Ben er maar trots op! En heel zuinig mee! Tis echt een pony van goud! <3

Ingrid_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 14:41

Wat leuk, Calysa ken ik nog wel. Heb daar zelf ook nog eens een proefje mee gereden. Wel al een jaar of 8 geleden.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-17 15:16

doei schreef:
Super knap wat jullie samen hebben bereikt!

Respect!

Hopelijk snel concurrentie van jou en Ches! Suuuperleuk!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-17 15:17

Ingrid_92 schreef:
Wat leuk, Calysa ken ik nog wel. Heb daar zelf ook nog eens een proefje mee gereden. Wel al een jaar of 8 geleden.

Echt? Wat leuk! Toen ze van Caroline was? Tell me more haha! 8 jaar geleden van ze vast helemaal nog een guppie van 4 <3!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-17 15:26

xyzutu2 schreef:
Wat een geweldig topic, en je rijfoto's zien er erg netjes uit. Fijn om eens een paard met zijn neus op/voor de loodlijn te zien lopen in proefjes! _/-\o_

Wat een mooi compliment, dankjewel.

Ik moet zeggen dat ik er ook hard aan train, en dan met name mezelf. Mijn instructrice is er ook heel erg streng in (voor mijzelf met name); paard moet de ruimte krijgen om te kunnen bewegen.

En mag ook niet vaak met S&T trainen en al helemaal niet mee starten omdat wedstrijdspanning er ook voor kan zorgen dat ik haar onnodig stoor. En Z2 heb je dat ook helemaal niet nodig.

Ingrid_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 15:33

astridastrid schreef:
Ingrid_92 schreef:

Echt? Wat leuk! Toen ze van Caroline was? Tell me more haha! 8 jaar geleden van ze vast helemaal nog een guppie van 4 <3!

Ja klopt, van Caroline inderdaad. Een vriendin van mij had haar paardje naast Calysa staan en zodoende mocht ik Calysa wel eens rijden. Caroline vond het leuk om Calysa zelf eens te zien lopen tijdens een proefje, dus toen heb ik een keer een B proefje gereden met dr Haha. Toen al een super lieve merrie die graag werkte. Moet ergens nog wel een foto hebben van dat proefje. Kon iig zo snel wel deze vinden:

Afbeelding

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-17 15:49

Ingrid_92 schreef:
Ja klopt, van Caroline inderdaad. Een vriendin van mij had haar paardje naast Calysa staan en zodoende mocht ik Calysa wel eens rijden. Caroline vond het leuk om Calysa zelf eens te zien lopen tijdens een proefje, dus toen heb ik een keer een B proefje gereden met dr Haha. Toen al een super lieve merrie die graag werkte. Moet ergens nog wel een foto hebben van dat proefje. Kon iig zo snel wel deze vinden:

[ [url=m/4osNHq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jeetje wat onwijs leuk <3! You made my day! Als je nog meer foto’s tegenkomt, zie ik ze graag <3!

Frouke91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 07:53

Jaaaa!!! De allerknapste haflinger van Bokt.
Super trots op jullie, jullie zijn enorm gegroeid. Hard gewerkt, veel getraind. Super combi :j
Dat we nog maar heel veel leuke uittjes hebben in 2018 *\o/*
En, goede feestjes }>

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 08:44

Frouke91 schreef:
Super trots op jullie, jullie zijn enorm gegroeid. Hard gewerkt, veel getraind. Super combi :j
En, goede feestjes }>

Ho ho ho Frouk, je maakt een foutje! Een van de 2 allerknapste haflinger van Bokt! :j <3

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-17 16:18

Frouke91 schreef:
En, goede feestjes }>

Helemaal mee eens, met alles hahaha! Blijven toch lastige keuzes, truffelpepernoten in de auto opeten of toch maar de auto uit om te starten hahahaha!

Besties <3 ! Zaterdag eerst een Kur op muziek. In de Millers 8-) !

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 11:50

Astrid wat een super leuk overzicht van jou en je Barbie topper <3 Foto's zijn echt gaaf. Jullie zijn zo gegroeid de afgelopen jaren en echt een fijne en mooie combinatie om naar te kijken. Stoer dat je toch je valangst onder controle hebt weten te krijgen en dat je doorzet, om trots op te zijn, toppie :j Respect en heel veel succes in 2018 maar dat gaat wel goedkomen. Leuke filmpjes :D Mag ik vragen met welk zadel je rijdt want zoek nog een nieuw zadel met kniewrong.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 10:52

Wat een mooie en goedlopende haf! Wat zijn jullie hard gegaan qua niveau,wow!

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 11:19

Wat een leuk topic, en wat super om te zien dat je nog geen verpest nieuw model hebt qua Haflinger. Ziet er netjes uit allemaal, erg leuk paard en mooi succes geboekt :)

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-17 13:13

Birmaantje schreef:
Astrid wat een super leuk overzicht van jou en je Barbie topper <3 Foto's zijn echt gaaf. Jullie zijn zo gegroeid de afgelopen jaren en echt een fijne en mooie combinatie om naar te kijken. Stoer dat je toch je valangst onder controle hebt weten te krijgen en dat je doorzet, om trots op te zijn, toppie :j Respect en heel veel succes in 2018 maar dat gaat wel goedkomen. Leuke filmpjes :D Mag ik vragen met welk zadel je rijdt want zoek nog een nieuw zadel met kniewrong.

Echt superleuk dat we naast elkaar stonden in Ermelo :-).

Mijn zadel is SUPER, qua kniewrong/ beenligging maar ook qua comfort voor het paard, lees maar meer hier: http://paardenfashionista.webnode.nl/l/ ... -sl-zadel/
De schouder ligt namelijk extreem vrij (is uniek bij dit merk), dus dan ga je helemaal Bestgaand winnen :-).

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 09:58

Dank je wel Astrid voor je linkje **\O/**

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:53

Het was leuk om jullie te ontmoeten!je hebt een gave haflinger. Ik hoop met indy ook ver te komen.

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 21:04

Prachtige haf heb je! En wat heeft je haf voor een kuiltje op de rechter boeg? Een litteken?

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-18 10:43

Monique1963 schreef:
Prachtige haf heb je! En wat heeft je haf voor een kuiltje op de rechter boeg? Een litteken?

Dankjewel!

Haha, ik heb werkelijk geen idee. Waarschijnlijk eens een klap gehad toen ze klein was (nou ja, dat is ze nog steeds :(:) ) waardoor spierweefsel afgebroken is.