Maar je weet wat ik van Sjaan vind. Dus niet echt wat toe te voegen. Ja leuke foto's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lizzyy schreef:Wat zijn vossen toch ook prachtige beesten! Maar deze helemaal. Leuk beest, je hebt haar goed aan het lopen
ambre schreef:Wat een kadootje heb je er toch aan.Heerlijk als je eigen fok zo uitpakt en je er zo heerlijk mee weg kunt rijden.
Gelukkig heb je het druk zat, dat voorkomt alleen maar dat je er te vaak op wil gaan zitten.
mala26 schreef:Hey een Sjaan topic. Wat leuk. Nog steeds zo veel last van je lijf?
Maar je weet wat ik van Sjaan vind. Dus niet echt wat toe te voegen. Ja leuke foto's
Women2 schreef:Super fijn paard! Fijn opgeleid ook.
Heb je andere topic ook met verbazing gelezen, wat een rel joh! Ik kan me prima in jou manier van rijden vinden, is ook mijn manier.
Altijd zo jammer dat mensen alleen maar in hun manier geloven en niet kunnen verplaatsen in andere trainingsmethoden.
Geniet nog maar lang van je paard!
Amaryllis schreef:Prachtige plaatjes, een goed begin is het halve werk blijkt maar weer
En vergeet vooral ook niet om jezelf credits te geven: zo'n IBOP-score knal je er alleen uit als de ruiter minstens net zo kwaliteitsvol is als het paard
_Anneruth schreef:Heb nog een kleine opmerking over je foto's. Je hebt de horizon niet altijd recht, waardoor het soms lijkt alsof ze op de voorhand loopt.
L_Ruiterhuis schreef:Gefeliciteerd, wat een gave merrie!![]()
Heb je misschien ook een filmpje? Ik ben heel benieuwd hoe ze beweegt. Hoe groot is ze eigenlijk?
Elisa2 schreef:Ik vind de losrijfoto's erg aansprekend, ze laat echt goed haar hals vallen en je ziet dat de bovenste halsspier mooi opbolt. Het oppakken kan ik vanaf de foto's {zonder bewegingsbeeld} niet echt beoordelen of ze nog lekker over de rug swingt maar volgens mij weet je prima wat je doet dus dat zal wel.
Gefeliciteerd met de IBOB! je ziet er duidelijk Negro in terug.
guppekop schreef:Gaaf beest is het Iris!
En wauw even je vorige topic doorgelezen, wat een drama om een loshangend slofje..
Knakker schreef:wat een prachtig dier zeg, geweldige uitstraling!
Mooie foto ook met die honden!
haan schreef:Ik heb je vorige rel topic niet gelezen of gezien, maar met zo'n papier heb je een bonkje dynamiet onder het zadel waar je heel veel lol van krijgt (en nu al hebt).
Heerlijk paard met een hele mooie toekomst zo met jou !
Cynn schreef:En waar zijn de rellers uit het vorige topic nou.... exactly, gone. Jammer, want die 8 pagina's verdien je nu ook. Maar dan alleen maar vol met lof ipv dat gezeik over een slof (die toen hartstikke netjes gebruikt werd.. 't ging werkelijk waar nergens over.)
Wat een gaaf dier, loopt heerlijk, ga zo door zou ik zeggen.Zou je wel een keertje voor mijn lens willen hebben.
Nerootje schreef:Na het lezen van je intro dacht ik.... wat voor foto's zullen hieronder staan, maar wat een leuk, gaaf dier heb je zeg! Ook je andere topic even bekeken van de foto's met slof OMG ik zeg maar niks![]()
![]()
heel veel plezier met je mooie paard!
Lily_Fee schreef:Wouw!! Ik ken meer van jouw topics en altijd fijne beelden. Dat zegt heel veel vind ik en ik vroeg mij af of je ook paarden van anderen beleerd/doorrijdt? Zo ja; zou ik wel wat info willen voor de mijne