Jim en ik, bijna 10 jaar samen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

chriske

Re: Jim en ik, bijna 10 jaar samen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 23:55

Wauw wat zijn jullie samen gegroeid, western staat hem toch ook wel mega stoer <3

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 15:42

Mooi overzicht, leuk om te zien hoe jullie gegroeid zijn. Heeeel gaaf dat jullie nu de Veluwe onveilig gaan maken, geniet er lekker van! *\o/*

PinaKoala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 15:47

Wat een mooi overzicht! Western staat jullie goed! Op naar nog veel mooie jaren!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 20:58

Soms heb je van die combinaties, waarvan je weet dat het meant to be is. Jullie zijn daar het ultieme voorbeeld van. Ik weet nog dat je hem kocht, weet nog de frustraties en het piekeren tijdens jullie dressuurtijd. De overstap naar western, Project Trailer, verhuizing van stal... wat hebben jullie al veel meegemaakt! Gaaf om zo het overzicht te zien. En dan straks weer een nieuw avontuur, weer een droom die je waarmaakt. Doe je goed! :D

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-17 12:07

Ach ja, ik verveelde me :')
Nee, het is een meisjesdroom die uit gaat komen. Heerlijk met paardlief de bossen verkennen <3

Bedankt voor jullie leuke berichtjes! Hoewel ik hem regelmatig nog achter het spreekwoordelijke behang kan plakken, kan ik echt niet meer zonder hem. Ik kan lezen en schrijven met hem (okee, soms nog wel achterstevoren in het Chinees), hij is bomproof (alhoewel dat paardetende milkywaypapiertje toch echt ontweken moet worden op welke manier dan ook), we kunnen op pad met de trailer (met enige achterdocht) en hij is inderdaad een lieve kinderpony.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 12:29

He daar is Jim, die ken ik nog wel op bokt.
Mooi overzicht :D

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 12:49

Time flies when you're having fun!

Fijn dat jullie gevonden hebben dat western meer zijn (jullie?) ding is. Heerlijke buitenritfoto's ook. Zit zo te zien al een lekker teddybeervachtje op ;)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-17 12:55

Thanx!

Western is vooral zijn ding :j
Ik rijd liever dressuur eigenlijk. Maar aan de andere kant, in de basis verschilt het echt niet zoveel. En de manier van rijden (ontspannen, losse aanleuning, wat lager ingesteld) vind ik dan wel weer prettig. Weet je, zolang hij het leuk vindt en met plezier doet, is het voor mij ook leuk. Want dat is het allerbelangrijkst :j

En ja, behoorlijk vachtje. Hij is begin oktober (geloof ik) geschoren en heeft nu alweer een flinke vacht aangemaakt. Hij staat wel onder een deken, maar dat is maar een gevoerde regendeken, voor de ergste kou/wind/regen.