Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

koop je er 1 waarvan je denkt, prima deze maat, houden zo! Zal je zien dat ze een eind de lucht in gaan
dat is in ieder geval mijn geluk
Hoe zijn ze qua karakter? Erg sensibel of valt dat wel mee?
Suzanne F. schreef:Oh wat een knappie's! En Lily is echt geweldig! Kan echt goed lopen inderdaad, veel knie.
Coberlina schreef:Zo wat een prachtige pony's![]()
![]()
![]()
Heel veel succes met Gonna Be Famous op de HK. Komt helemaal goed!
Hoe krijg je trouwens ook zoveel knappe paarden / pony's bijeen?
Joolien schreef:Oi, Gonna vind ik echt superstoer geworden zeg. Wat een uitstraling! Maar Cupido ook, net zoals lily. Je ziet wel wat jouw smaak is
ierusju schreef:Wat heb jij een gave verzameling zeg! Om jaloers op te worden.
Heeft je Lilly Rose een brandmerk?
yfkelover schreef:Deze "verzameling"mag je trots op zijn zeg wat een mooie paardjes
nienke555 schreef:WauwVooral Gonna be Famous vind ik prachtig!
Faruba schreef:Ik ben blij dat ik niet hoef te kiezen,ze zijn nl.stuk voor stuk even prachtig. Wat zul je trots zijn op je mooie dieren,een rijk bezit.
droversrun schreef:Geniet altijd van jouw pony's, ze zijn echt prachtig. Ben wel benieuwd naar meer fotos van Gonna be Famous
essie_blue schreef:Wauw je merrieveulen!! Wat kan die meeeega lopen. Tijd om de kwpn'ers in te ruilen, ik pas nog wel op een D
Je nieuwe aanwinst is ook te gek, dat maatje went wel! Maar je zal altijd zien he, koop je een jonkie wat aan de kleine kant denk je ach dat groeit nog wel, en dan komt er echt halve cm opkoop je er 1 waarvan je denkt, prima deze maat, houden zo! Zal je zien dat ze een eind de lucht in gaan
dat is in ieder geval mijn geluk
Ik verwacht ook zeker dat hij de 1.70 overheen gaat. Als ie nou stopt maar als ik hem zo zie
Marrie_L schreef:Wat een prachtige paarden
Gwenvd schreef:Oh my... gonna be famouswat is hij knap geworden!!! Ik heb nog op hem gestemd toen hij baby was!
Wat een mooie verzameling! Je hebt er een goed oog voor
Al dat aandacht vind ie maar mooi.. Mallootje schreef:Prachtige collectie, mag je heel trots op zijn en moet je vooral heel veel plezier aan beleven!
Spritz schreef:Hele gave collectie!stuk voor stuk beauty's! Leuk ook om te volgen hoe jij steeds meer paarden en pony's in het bezit krijgt
ben benieuwd hoe het er over een jaar of 5 uitziet...
Ketaki schreef:![]()
![]()
Ik zag ze op fb al langskomen,
wat heb je toch een pareltjes zeg![]()
![]()
![]()
XiiaaooNaa schreef:Wat een droomcollectie, waauww![]()
Die Nicolemagie doet het echt onwijs goed haha!
Heel veel succes met je nieuwe veel te knappe aanwinst!!
dus die houden we er maar in.. sharonsemme schreef:Wat een gave pony's heb je! En cupido.... Pfff dat is toch een droompaard! Wat een geweldige sterke uitstraling, gaaf!
En wat ik me afvroeg, breng je je veulens naar de opfok? En waar doe je dat? Ben alvast opzoek voor ons aankomend eerste veulen, maar vind het moeilijk een geschikte plek te vinden
Je moet er bij beide echter onwijs snel zijn om te reserveren want voor Rose was ik dit jaar te laat bij huusstede haha. Niniane schreef:Damn Cupido is een echte hartendief.Al jouw paarden ook. Kan me goed voorstellen dat je sommige liever houdt.
Prachtige dieren heb je.
chocobroodje schreef:Wat een gave dieren zeg! Die koppies, heerlijk gewoonHoe zijn ze qua karakter? Erg sensibel of valt dat wel mee?
Ballard_L schreef:Tjonge, Cupido is echt gaaf! Ga je nu ook een paardenverzameling beginnen?
NadineBlabla schreef:ze zijn werkelijk waar stuk voor stuk schitterend
Change3x schreef:Jij hebt het goed voor elkaar met zulke mooie paarden!
Amber_6978 schreef:Prachtige foto's van prachtige pony's
lailapri schreef:Geef mij maar die wollie bollie. Pony der pony zoals een pony er voor mij uit hoort te zien en dan ook nog veel in huis hebben
NinkeG schreef:Mijn liefde voor pony’s stijgt omhoog na het zien van die van jou![]()
Wat zijn ze knap!
Yaralisa schreef:Je zal maar de mogelijkheid hebben om je verzamelingswoede gewoon uit te leven![]()
![]()
Je hebt echt een prachtige verzameling pony's
Ongelooflijk dat die kleine Famous nu al weer zo'n grote stoere hengst is!
En creme is ook al zo'n schattige dame geworden
Heerlijk om ze weer eens te zien!
Het begon bij mij ook met 1 veulentje.. En dat zijn er volgend jaar alweer 2 extra en
op ten duur moet er wel wat uit maar voorlopig gelukkig nog niet. Nicole schreef:Yaralisa schreef:Je zal maar de mogelijkheid hebben om je verzamelingswoede gewoon uit te leven![]()
Kunnen en gewoon doen zijn 2 verschillende dingen heHet begon bij mij ook met 1 veulentje.. En dat zijn er volgend jaar alweer 2 extra en
de restop ten duur moet er wel wat uit maar voorlopig gelukkig nog niet.
Net zoals ieder ander met een (dure) paardenhobby is het soms kiezen en dingen laten. Die pony's betalen hunzelf niet en het komt je ook niet aanwaaien..
absque_dubio schreef:Nicole schreef:Kunnen en gewoon doen zijn 2 verschillende dingen heHet begon bij mij ook met 1 veulentje.. En dat zijn er volgend jaar alweer 2 extra en
de restop ten duur moet er wel wat uit maar voorlopig gelukkig nog niet.
Ik denk dat Nicole heel hard werkt om deze droompony's te kunnen bekostigen.Net zoals ieder ander met een (dure) paardenhobby is het soms kiezen en dingen laten. Die pony's betalen hunzelf niet en het komt je ook niet aanwaaien..