Je zult maar pony verzamelingswoede hebben, mijn collectie!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

droversrun

Re: Je zult maar pony verzamelingswoede hebben, mijn collectie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 13:24

Geniet altijd van jouw pony's, ze zijn echt prachtig. Ben wel benieuwd naar meer fotos van Gonna be Famous :)

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 13:34

Wauw je merrieveulen!! Wat kan die meeeega lopen. Tijd om de kwpn'ers in te ruilen, ik pas nog wel op een D :')

Je nieuwe aanwinst is ook te gek, dat maatje went wel! Maar je zal altijd zien he, koop je een jonkie wat aan de kleine kant denk je ach dat groeit nog wel, en dan komt er echt halve cm op :') koop je er 1 waarvan je denkt, prima deze maat, houden zo! Zal je zien dat ze een eind de lucht in gaan :') dat is in ieder geval mijn geluk _O-

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 13:40

Wat een prachtige paarden <3

Gwenvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 13:45

Oh my... gonna be famous _/-\o_ wat is hij knap geworden!!! Ik heb nog op hem gestemd toen hij baby was!

Wat een mooie verzameling! Je hebt er een goed oog voor :9

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 13:47

Prachtige collectie, mag je heel trots op zijn en moet je vooral heel veel plezier aan beleven!

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 13:47

Hele gave collectie! <3 stuk voor stuk beauty's! Leuk ook om te volgen hoe jij steeds meer paarden en pony's in het bezit krijgt _O- ben benieuwd hoe het er over een jaar of 5 uitziet...

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 22:02

*\o/* *\o/* *\o/* Ik zag ze op fb al langskomen,

wat heb je toch een pareltjes zeg <3 <3 <3 <3

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 06:27

Wat een droomcollectie, waauww <3
Die Nicolemagie doet het echt onwijs goed haha!

Heel veel succes met je nieuwe veel te knappe aanwinst!! :9

sharonsemme

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 06:58

Wat een gave pony's heb je! En cupido.... Pfff dat is toch een droompaard! Wat een geweldige sterke uitstraling, gaaf!

En wat ik me afvroeg, breng je je veulens naar de opfok? En waar doe je dat? Ben alvast opzoek voor ons aankomend eerste veulen, maar vind het moeilijk een geschikte plek te vinden :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 08:05

Damn Cupido is een echte hartendief. <3 Al jouw paarden ook. Kan me goed voorstellen dat je sommige liever houdt. :)) Prachtige dieren heb je.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 08:21

Wat een gave dieren zeg! Die koppies, heerlijk gewoon :j Hoe zijn ze qua karakter? Erg sensibel of valt dat wel mee?

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 08:43

Tjonge, Cupido is echt gaaf! Ga je nu ook een paardenverzameling beginnen? :D

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 09:23

ze zijn werkelijk waar stuk voor stuk schitterend <3

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 09:39

Jij hebt het goed voor elkaar met zulke mooie paarden! :D

Amber_6978

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 09:39

Prachtige foto's van prachtige pony's :)

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 09:41

Geef mij maar die wollie bollie. Pony der pony zoals een pony er voor mij uit hoort te zien en dan ook nog veel in huis hebben :D

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 09:57

Mijn liefde voor pony’s stijgt omhoog na het zien van die van jou <3
Wat zijn ze knap!

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 11:08

Je zal maar de mogelijkheid hebben om je verzamelingswoede gewoon uit te leven :') :')

Je hebt echt een prachtige verzameling pony's <3
Ongelooflijk dat die kleine Famous nu al weer zo'n grote stoere hengst is!
En creme is ook al zo'n schattige dame geworden <3

Heerlijk om ze weer eens te zien!

Isabeaumin01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 12:09

Wauwww die eerste hengst <3 Wat een body heeft hij al _/-\o_ Hoe is zijn karakter?

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-17 12:26

Suzanne F. schreef:
Oh wat een knappie's! En Lily is echt geweldig! Kan echt goed lopen inderdaad, veel knie.

Dank je wel, toen ik Lillyfee aangeschafte was Lilly Rose eerst bedoelt om te verkopen tot ik zag hoe goed die kon lopen dus tja 1 meer of minder he dat maakt dan ook niet meer uit _O-

Coberlina schreef:
Zo wat een prachtige pony's :oo :~ <3
Heel veel succes met Gonna Be Famous op de HK. Komt helemaal goed!
Hoe krijg je trouwens ook zoveel knappe paarden / pony's bijeen? :))

Zoeken, vinden, wachten, via via en net toevallig tegen aanlopen :')

Joolien schreef:
Oi, Gonna vind ik echt superstoer geworden zeg. Wat een uitstraling! Maar Cupido ook, net zoals lily. Je ziet wel wat jouw smaak is :P

Ik hou van knappe dieren, ben bang dat ik me zelf verpest heb hierdoor _O-

ierusju schreef:
Wat heb jij een gave verzameling zeg! Om jaloers op te worden.
Heeft je Lilly Rose een brandmerk?

Klopt Lillyfee als Lilly Rose hebben beide een westfalen brandmerk.

yfkelover schreef:
Deze "verzameling"mag je trots op zijn zeg wat een mooie paardjes

Dank je wel!

nienke555 schreef:
Wauw :oo Vooral Gonna be Famous vind ik prachtig!

Hij is ook wel mijn oog appeltje <3

Faruba schreef:
Ik ben blij dat ik niet hoef te kiezen,ze zijn nl.stuk voor stuk even prachtig. Wat zul je trots zijn op je mooie dieren,een rijk bezit. :j

Absoluut, ik zou momenteel ook niet kunnen kiezen welke er weg zou moeten hoor.. Alles is te koop bij mij maar goedkoop zijn ze niet want zijn ONWIJS goede dieren.

droversrun schreef:
Geniet altijd van jouw pony's, ze zijn echt prachtig. Ben wel benieuwd naar meer fotos van Gonna be Famous :)

Hopelijk binnenkort meer foto's van Famous :D

essie_blue schreef:
Wauw je merrieveulen!! Wat kan die meeeega lopen. Tijd om de kwpn'ers in te ruilen, ik pas nog wel op een D :')

Je nieuwe aanwinst is ook te gek, dat maatje went wel! Maar je zal altijd zien he, koop je een jonkie wat aan de kleine kant denk je ach dat groeit nog wel, en dan komt er echt halve cm op :') koop je er 1 waarvan je denkt, prima deze maat, houden zo! Zal je zien dat ze een eind de lucht in gaan :') dat is in ieder geval mijn geluk _O-

Hij is voor mij wel echt heel groot haha ik ben met geluk 1.58/1.59 en dan is zo hengst van bijna 1.70 BEHOORLIJK groot haha.. Ik pas nog op een A pony he haha _O- Ik verwacht ook zeker dat hij de 1.70 overheen gaat. Als ie nou stopt maar als ik hem zo zie :=
Ik hou echt van mijn pony's karakters en lopen die duitsers vind ik gewoon de beste..

Marrie_L schreef:
Wat een prachtige paarden <3

Dank je wel!

Gwenvd schreef:
Oh my... gonna be famous _/-\o_ wat is hij knap geworden!!! Ik heb nog op hem gestemd toen hij baby was!

Wat een mooie verzameling! Je hebt er een goed oog voor :9

Ah dank je wel, ja hij is echt prachtig geworden en heeft net zoals vroeger zijn echo over zich heen hij vind zich zelf ook heel knap.. haha _O- Al dat aandacht vind ie maar mooi..

Mallootje schreef:
Prachtige collectie, mag je heel trots op zijn en moet je vooral heel veel plezier aan beleven!

Dank je wel, dat doe ik zeker! Het is elke keer weer genieten!

Spritz schreef:
Hele gave collectie! <3 stuk voor stuk beauty's! Leuk ook om te volgen hoe jij steeds meer paarden en pony's in het bezit krijgt _O- ben benieuwd hoe het er over een jaar of 5 uitziet...

Ik wil er niet eens aan denken hoeveel ik er over een jaar of 5 heb _O- _O- _O-

Ketaki schreef:
*\o/* *\o/* *\o/* Ik zag ze op fb al langskomen,

wat heb je toch een pareltjes zeg <3 <3 <3 <3

Dank je wel <3

XiiaaooNaa schreef:
Wat een droomcollectie, waauww <3
Die Nicolemagie doet het echt onwijs goed haha!

Heel veel succes met je nieuwe veel te knappe aanwinst!! :9

Dank je wel! Haha de meeste noemen dat Nicole magie :') dus die houden we er maar in..

sharonsemme schreef:
Wat een gave pony's heb je! En cupido.... Pfff dat is toch een droompaard! Wat een geweldige sterke uitstraling, gaaf!

En wat ik me afvroeg, breng je je veulens naar de opfok? En waar doe je dat? Ben alvast opzoek voor ons aankomend eerste veulen, maar vind het moeilijk een geschikte plek te vinden :)

Famous heeft bij luc salfischberger gestaan, hier breng ik Lilly Rose volgende week ook heen. Creme staat in de Huusstede opfok, geweldige plek waar je veel foto's en filmpjes ziet <3 Je moet er bij beide echter onwijs snel zijn om te reserveren want voor Rose was ik dit jaar te laat bij huusstede haha.

Niniane schreef:
Damn Cupido is een echte hartendief. <3 Al jouw paarden ook. Kan me goed voorstellen dat je sommige liever houdt. :)) Prachtige dieren heb je.

Alles is te koop maar niet voor dubbie op de eerste rang haha, maar voorlopig geniet ik er nog vollop van.

chocobroodje schreef:
Wat een gave dieren zeg! Die koppies, heerlijk gewoon :j Hoe zijn ze qua karakter? Erg sensibel of valt dat wel mee?

Stuk voor stuk geweldige dieren, ik fok uit eindelijk kinder pony's en geen hormonen stuiterballen zowel op Mierela als Lillyfee kan ik een klein kind op weg sturen van meest onervaren tot ervaren ruiter.. En ja het jonge spul moet ik nog achter komen hoe dat gaat doen straks.

Ballard_L schreef:
Tjonge, Cupido is echt gaaf! Ga je nu ook een paardenverzameling beginnen? :D

Dat was niet de bedoeling haha, ik ben al jaren op zoek naar mijn droom spring merrie nadat deze tot 2x toe onder mij neus toe verkocht werd terwijl modeling al een koop hadden was ik er wel even klaar mee en bleef ik wel bij mijn pony's. En toevallig maand geleden liep ik tegen Cup aan en die kon ik niet laten staan _O-

NadineBlabla schreef:
ze zijn werkelijk waar stuk voor stuk schitterend <3

Dank je wel!

Change3x schreef:
Jij hebt het goed voor elkaar met zulke mooie paarden! :D

Dank je wel, ze zeggen ook wel eens geen geld maar wel paarden _O-

Amber_6978 schreef:
Prachtige foto's van prachtige pony's :)

dank je wel!

lailapri schreef:
Geef mij maar die wollie bollie. Pony der pony zoals een pony er voor mij uit hoort te zien en dan ook nog veel in huis hebben :D

Haha ik heb ze liever strak in het haar en mooi in sport conditie ieder wat wils haha..

NinkeG schreef:
Mijn liefde voor pony’s stijgt omhoog na het zien van die van jou <3
Wat zijn ze knap!

Aaahh dank je wel <3

Yaralisa schreef:
Je zal maar de mogelijkheid hebben om je verzamelingswoede gewoon uit te leven :') :')

Je hebt echt een prachtige verzameling pony's <3
Ongelooflijk dat die kleine Famous nu al weer zo'n grote stoere hengst is!
En creme is ook al zo'n schattige dame geworden <3

Heerlijk om ze weer eens te zien!

Kunnen en gewoon doen zijn 2 verschillende dingen he _O- Het begon bij mij ook met 1 veulentje.. En dat zijn er volgend jaar alweer 2 extra en
de rest _O- op ten duur moet er wel wat uit maar voorlopig gelukkig nog niet.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 12:32

Nicole schreef:
Yaralisa schreef:

Kunnen en gewoon doen zijn 2 verschillende dingen he _O- Het begon bij mij ook met 1 veulentje.. En dat zijn er volgend jaar alweer 2 extra en

Ik denk dat Nicole heel hard werkt om deze droompony's te kunnen bekostigen. :j Net zoals ieder ander met een (dure) paardenhobby is het soms kiezen en dingen laten. Die pony's betalen hunzelf niet en het komt je ook niet aanwaaien.. ;)

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 12:41

Wat een geweldige knappe dieren <3

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-17 12:44

absque_dubio schreef:
Nicole schreef:

Ik denk dat Nicole heel hard werkt om deze droompony's te kunnen bekostigen. :j Net zoals ieder ander met een (dure) paardenhobby is het soms kiezen en dingen laten. Die pony's betalen hunzelf niet en het komt je ook niet aanwaaien.. ;)

Absoluut! Maar ik laat die dingen met liefde, ik zit dan niet actief in de wedstrijd sport dat scheelt natuurlijk ook veel.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 12:50

Oeh je merrieveulen wat kan die bewegen zeg! En verder alleen maar knap spul!

Hoe zijn de karakters? Begreep al wel eens dat de duitse pony's wel fijn van karakter moesten zijn.

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 13:02

De Nicole magie zit dan volgens mij met name in het feit dat je heel erg oog hebt voor kwaliteitsvolle dieren, en ook bereid bent om te investeren.

Een scheerapparaat over een pony halen, en de boel uiterlijk pimpen is geen magie... dat kan iedereen.
Maar kwaliteit zíen en de juiste ouderdieren selecteren om ook kwaliteit te kunnen fokken...........dat mag wat mij betreft dan de magie/ het talent van Nicole genoemd worden!

( En ja... dat talent lijkt wel in heel ruime mate aanwezig! Mooi hoor!!)