Baby - naarling - jaarling, maar altijd beste maatje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pepressel

Re: Baby - naarling - jaarling, maar altijd beste maatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 12:02

Ahw wat een knapperd

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 12:53

Ohh My Goshhhh Ik ben verliefd!!! echt mijn droompaard!
Waar komt hij vandaan??

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-17 12:59

zanakuzies schreef:
Waar komt hij vandaan??

Hij is geboren in York, ik heb hem gekocht in Nantwich (45min met de auto vanaf Manchester)

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 13:03

Granoek schreef:
zanakuzies schreef:
Waar komt hij vandaan??

Hij is geboren in York, ik heb hem gekocht in Nantwich (45min met de auto vanaf Manchester)

Ohh wauw dat wordt dan een reisje engeland over 2 jaar :D hoe heb je hem gevonden als ik vragen mag? een engelse marktplaats?

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-17 14:01

zanakuzies schreef:
Ohh wauw dat wordt dan een reisje engeland over 2 jaar :D hoe heb je hem gevonden als ik vragen mag? een engelse marktplaats?

Nee ik heb hem bij dezelfde fokker vandaan als waar ik Dexter ook had gekocht :) had hele goede ervaringen met hem en heb nog steeds veel contact met hem en zijn vrouw, hopelijk kan ik in februari nog eens op bezoek.
Ik ben bij hun gekomen destijds via Coudorp Clydesdales, zij verkochten toen niks maar kenden wel mensen die een ruin verkochten. En zo ben ik bij Tony in Engeland uitgekomen :)

Er zijn er ook een paar in Nederland maar die worden niet verkocht :+ plus je zit in Engeland veel gunstiger qua prijzen (en qua type van de paarden, naar mijn mening)

Anoniem

Re: Baby - naarling - jaarling, maar altijd beste maatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 16:18

Baby! <3

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-17 11:17

KoudbloedKim schreef:
Baby! <3

Blijft toch inderdaad je baby'tje hé :D

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet vanaf het eerste moment het idee had dat hij ooit in Dexter's voetsporen zou kunnen treden. Natuurlijk vond ik hem prachtig en hij was superlief maar hij is zo jong en ergens heb ik altijd schrik gehad dat het zo een draak van een hengst zou worden (zo zijn er op stal al genoeg de revue gepasseerd). En hij was zo jong, je 'kon' er eigenlijk niks mee..
Maar met elke centimeter dat hij groeit en elke dag dat hij ouder wordt, trekt hij precies zo een touw van mij naar hem toe. God wat klinkt dat cliché :+
Het 'niks' kunnen pakt me beter uit dat ik dacht, want ik ben normaal echt ongeduldig. Maar dat je er niks mee kunt klopt echt van geen kanten. HIJ kon niks, maar heeft al zo veel geleerd. En ik ook :)
Echt blij met hoe hij ontwikkelt, ook in zijn koppie <3