Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bernadetl schreef:femskie schreef:mijn hemel.. wat een wonder dat er niemand gewond is geraakt en je paard nog leeft!!! Heb je nog gesproken met de veroorzaker van dit ongeluk? Wat afschuwelijk voor jullie allen... veel sterkte met bijkomen en ik hoop dat jullie er goed van af komen.
O
Ik kon het slecht opbrengen..... deze was wel aanwezig want kon niet meer rijden... maar denk dat de situatie zo helder was dat wij niet de veroorzaker waren... maar schiet je niks mee op!
bernadetl schreef:Nou we waren allebei zwaar in shock...
Was echt een gigantische klapper, meerdere keren. Auto klap+ Vangrail+ daarna trailer los in spin, trailer op zijn kant.
Gelukkig heb ik een goede auto ( en schijnbaar een goed reflex hehad op dat moment) en ( had)ik nieuwe veilige trailer met kooiconstructie...
Maar dacht echt dat hij er niet meer was, toen ik de trailer zo zag liggen... en toen mijn auto stil stond stapte hij uit via de achterkant van de trailer. Hij hoorde mij en kwam naar me toe " baas ik ben er", rustig.. zijn hoofd tegen mij aan en rust/shock... we hebben daar samen zn 45 min in shock gestaan langs de kant.
Zo dankbaar voor alle goede hulp, en dat ik een fatsoenlijke trailer en auto had/heb.
Pony aardig beschadigd... vraag is wat blijvend letsel is en wat niet.
Maar dat we alle 3 nog leven is echt een wonder!
Emoe schreef:Pff dat is schrikken zeg. Gelukkig zijn jullie er levend vanaf gekomen. Je schrijft wel heel beschuldigend over de veroorzaker van het ongeluk. Ik kan me voorstellen dat dit voor hem/haar ook ontzettend naar is om mee te maken? (Heb zelf een keer een 'klein' ongeluk veroorzaakt en was daar ook ontzettend van geschrokken)
Verder geen verwijt hoor maar viel me gewoon op.