Mijn grote nachtmerrie werd werkelijkheid!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 22:10

Ooooooh wat erg
Wat een klap.
Jullie hebben echt een hele kudde engeltje gehad zeg.

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 22:11

Jeetje wat een ravage en wat een enorme stress, lees trauma, voor jullie beiden. Heel veel sterkte, ik hoop dat er geen schade gaat blijken achteraf aan je pony. Ik krijg hier ook echt steeds meer zenuwen van, net zoals al is gezegd.

MizzMontana

Hopelijk knapt je pony snel op en is er geen blijvend letsel :(:) hij zal wel stijf zijn morgen... hoe ben je met hem thuis gekomen? Wou hou nog wel een vervangende trailer op?

LadyMadonna

Jeetje!
Ging je pony wel normaal weer een andere trailer op?
Wat is de schade bij de pony?
Sterkte

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 22:12

Jeetje, wat heftig! Dit is ook mijn grootste angst!!
Veel beterschap voor de pony en ook voor jullie! :(:)

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 22:15

bernadetl schreef:
femskie schreef:
|( mijn hemel.. wat een wonder dat er niemand gewond is geraakt en je paard nog leeft!!! Heb je nog gesproken met de veroorzaker van dit ongeluk? Wat afschuwelijk voor jullie allen... veel sterkte met bijkomen en ik hoop dat jullie er goed van af komen.

O
Ik kon het slecht opbrengen..... deze was wel aanwezig want kon niet meer rijden... maar denk dat de situatie zo helder was dat wij niet de veroorzaker waren... maar schiet je niks mee op!

Ja, ik kan me niet eens voorstellen hoe het is maar je zult het inderdaad vast niet kunnen. Je bent natuurlijk zo geschrokken.. |(

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 22:17

Inderdaad een nachtmerrie....
Als je de foto's ziet is het nog verbazingwekkend dat je pony het heeft mogen navertellen.

Ik zal voor jullie duimen dat hij er niks aan over houdt op lange termijn.

Voor jullie zelf zal er ook nog wel wat spierpijn te verwachten zijn de komende dagen, het was een flinke klap dus ik ben bang dat je zelf ook nog wel last gaat krijgen. Hopelijk alleen spierpijn.
Veel beterschap en sterkte voor jullie allen!

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 22:34

Pff dat is schrikken zeg. Gelukkig zijn jullie er levend vanaf gekomen. Je schrijft wel heel beschuldigend over de veroorzaker van het ongeluk. Ik kan me voorstellen dat dit voor hem/haar ook ontzettend naar is om mee te maken? (Heb zelf een keer een 'klein' ongeluk veroorzaakt en was daar ook ontzettend van geschrokken)
Verder geen verwijt hoor maar viel me gewoon op.

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 22:43

bernadetl schreef:
Nou we waren allebei zwaar in shock...

Was echt een gigantische klapper, meerdere keren. Auto klap+ Vangrail+ daarna trailer los in spin, trailer op zijn kant.

Gelukkig heb ik een goede auto ( en schijnbaar een goed reflex hehad op dat moment) en ( had)ik nieuwe veilige trailer met kooiconstructie...

Maar dacht echt dat hij er niet meer was, toen ik de trailer zo zag liggen... en toen mijn auto stil stond stapte hij uit via de achterkant van de trailer. Hij hoorde mij en kwam naar me toe " baas ik ben er", rustig.. zijn hoofd tegen mij aan en rust/shock... we hebben daar samen zn 45 min in shock gestaan langs de kant.
Zo dankbaar voor alle goede hulp, en dat ik een fatsoenlijke trailer en auto had/heb.

Pony aardig beschadigd... vraag is wat blijvend letsel is en wat niet.

Maar dat we alle 3 nog leven is echt een wonder!

Wat bijzonder :+: ! Echt een geluk bij een ongeluk dat hij zo naar je toekwam.

ingridxxs

Re: Mijn grote nachtmerrie werd werkelijkheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 22:45

Wat een vreselijke situatie! Ik word er naar van als ik het lees.. :( ik hoop ook dat je pony niks heeft verder!

laughterline

Jeetje wat een klap! Ongelofelijk.... Geef jezelf (en je paard) de tijd om dit te verwerken... wat vreselijk. Veel sterkte en beterschap gewenst :(:)

GDG

Emoe schreef:
Pff dat is schrikken zeg. Gelukkig zijn jullie er levend vanaf gekomen. Je schrijft wel heel beschuldigend over de veroorzaker van het ongeluk. Ik kan me voorstellen dat dit voor hem/haar ook ontzettend naar is om mee te maken? (Heb zelf een keer een 'klein' ongeluk veroorzaakt en was daar ook ontzettend van geschrokken)
Verder geen verwijt hoor maar viel me gewoon op.

Nou dat vind ik niet zo vreemd. Ten eerste is het natuurlijk vreselijk voor TO om dit mee te maken en ten tweede heb je gewoon áltijd schuld als je bij iemand achterop rijdt (ja, enkele uitzonderingen daargelaten).

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 22:47

Holy moly :oo wat zijn jullie er 'goed' vanaf gekomen !
Sterkte met het verwerken en de nasleep hiervan, hoop dat alles weer helemaal goed komt :(:)

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 22:48

Jeetje, wat een ravage na het ongeluk :oo Wat fijn dat het op het eerste gezicht mee lijkt te vallen. Heel veel sterkte en succes met verwerken van het ongeluk de komende tijd.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 22:50

Zo zeg, knap dat je je in hebt kunnen houden(om welke reden dan ook) tegen de veroorzaker want dat is hij. Wanneer je van achter geramd word zit er eentje te slapen/appen/praten/bellen/ wat dan maar ook. Ik hoop zo dat jullie alle drie m]je morgen redelijk goed voelen , wat een ellende.

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 22:53

Mijn hemel wat ziet je trailer er uit!! Ongelooflijk dat je paard er gewoon uit is gestapt.

Ik snap er ook niets van dat mensen zo ongeduldig zijn om niet genoeg afstand te houden, met personenwagens al niet. Laat staan achter een trailer :n

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 22:56

:oo :oo :oo :oo :oo

Inderdaad een nachtmerrie die werkelijkheid wordt! Wat een engeltjes hebben jullie op jullie schouders gedragen zeg..

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 23:25

Wat een nachtmerrie zeg! Jij hebt inderdaad wel heel veel engeltjes gehad! Veel sterkte met dit te verwerken, verzorg jezelf en je pony maar extra goed! Onvoorstelbaar dat hij hier levens is uitgekomen :oo

Maris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 23:32

Jeetje wat heftig. Ik duim voor jullie dat het letsel wat je pony heeft niet blijvend is!

Maar was de veroorzaker aan het appen/niet op aan t letten/beschonken? Ik snap idd ook niet dat mensen niet gewoon alleen met autorijden zelf bezig zijn. Je wilt zoiets toch niet op je geweten hebben.

Veel sterkte met verwerken want het zal een aardige impact hebben.

Nogmaals ik hoop dat je pony snel opknapt.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 23:42

Sjezus dat is me een gigantische klap geweest...
Er is zo te zien echt helemaal niks over van je trailer, wat een wonder dat je pony daar levend uit is gekomen zeg!

Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken hier van, vergeet niet goed aan jezelf te denken en eventueel de dokter te bezoeken, mocht je het niet vertrouwen.

Succes :(:)

RSDICBS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 23:55

Jeetje wat hebben jullie een rotdag achter de rug! Ik hoop dat jullie er verder zonder blijvende schade vanaf komen en je paard volledig mag genezen...

We hebben zelf de laatste weken ook helaas regelmatig de snelweg op gemoeten met paard en trailer en ook meermaals mn hart vastgehouden.. wij kiezen, als het kan, de plekjes tussen de nieuwere vrachtwagens om tussenin te rijden. Deze chauffeurs lijken beter op te letten dan menig automobilist! Daarbij als je op de rechter strook rijd en het lijkt mis te gaan kun je vaak nog uitwijken op de vluchtstrook of de berm in.

Veel sterkte met alles!

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 00:00

Wat een ravage, haast niet te geloven dat het relatief goed is afgelopen. Wens je nog heel veel sterkte met alles!

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 00:29

Jeetje wat is dit heftig zeg! Enorm schrikken! En wat een engeltjes hebben jullie op je schouder gehad!

Dit is ook echt mijn grootste nachtmerrie, laatste tijd veel met de trailer onderweg en je houd je hart vast van mensen die totaaaaal geen rekening houden dat je met een aanhanger met een levend wezen er in rijd. Mensen beseffen niet dat je niet zomaar kan remmen of uitwijken.. Maar dit is helemaal erg, iemand die achterop klapt.. waar moet die mee bezig geweest zijn dat die dat niet heeft gezien..

Heel veel sterkte met het verwerken en ik hoop dat de schade voor pony ook meevalt!

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 00:32

Jeetje wat ziet dat er heftig uit! Heel veel sterkte met het verwerken hiervan TS, en hopelijk geen blijvend letsel aan je paard..

Willemiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 00:37

Holy f*ck!!!!
Dat je pony hier leven uit is gekomen, mijn hemel...
Gelukkig met jullie alles goed en hopen dat pony lief geen blijven letsel heeft opgelopen :* :*