Iowa & Pastis prachtige foto's van hun laatste keer als duo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 18:16

Wat een mooie foto's en prachtige paarden, vind de een na laatste echt heel mooi! Veel sterkte met het afscheid, veel te jong :(:)

djodjodjo

Re: Iowa & Pastis prachtige foto's van hun laatste keer als duo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 18:57

Wat een schitterende foto's. Met je verhaal erbij krijg ik er een dikke brok van in mijn keel... Sterkte, heel veel sterkte toegewenst.

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 18:59

Dikke knuff Emmy!!

Het zijn echt hele mooie foto's geworden, krijg zelfs tranen van al de reacties hierop :(:)
Veel sterkte de komende tijd...Je weet me te vinden als je graag een babbeltje slaat.

_Clocloken_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 00:01

Ik wist ook niet dat Iowa er niet zo goed voorstond... dacht dat het juist weer beter ging.
Maar wat fijn dat je nog even van haar kan genieten zoals ze is! Ongelofelijk veel sterkte voor jullie :(:)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 11:35

Ach, wat is ze snel oud geworden zeg! Je zou haar zo geen 13 geven.. Ontzettend sneu dat je nu al afscheid van haar moet gaan nemen :(:)

Het zijn wel prachtige foto's geworden, ze komen beiden absoluut tot hun recht zo!

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-17 21:41

Dank jullie wel voor de lieve reacties!

Ze is echt nog maar 13 jaar. Heb dit ook nog eens nagevraagd aan onze paardentandarts die jaarlijks komt. Dit omdat ik ook twijfelde en omdat ze uit Engeland komt en daar wel vaker met paspoorten gesjoemeld wordt maar hij bevestigde ook dat ze volgens haar tanden toch wel echt rond die leeftijd zat.

Aangezien ik ze elke dag zie, zie ik die verandering ook niet zo plots. Door dit topic krijg ik toch ook de bevestiging van mensen die ze enkel kennen van vroegere foto's en topics dat ze een serieuze 'knak' heeft gehad in tussentijd... Ik heb ze nu 7jaar en er waren helaas van in het begin al wat gezondheidsproblemen die met jaren op en af gingen. De laatste 2 jaren heeft ze vooral al wat op vervroegd pensioen gestaan en mocht ze vooral gewoon genieten op de wei en af en toe een buitenritje waar ze helemaal van opleeft, maar zelfs dat werd helaas niet meer mogelijk. En helaas merk ik nu ook dat zelfs het gewone weide leven niet zonder ongemakken gaat voor haar. De ene dag is ze wat beter dan de andere, het is ontzettend moeilijk om de knoop door te hakken. Ben in ieder geval erg blij met deze foto's!

Dorien_Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 09:37

Wat een prachtige foto's zijn het geworden! Precies wat je voor ogen had, een mooi eerbetoon aan lieve Iowa en mooie herinneringen aan jullie tijd samen. Je hebt er altijd alles aan gedaan om haar zo een goed mogelijk leven te geven, kosten noch moeite spaarde je. Dat weet ze maar al te goed, die lieve Iowa, dat het 7 topjaren waren bij jou met heeeel veel liefde. Sterkte lieve kleine zus

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 14:23

Wat een prachtige foto's. Vooral die laatste waar ze beide bij je staan is om in te lijsten!
Erg verdrietig dat je afscheid moet gaan nemen van 1 van je lievelingen.. sterkte hiermee!
Wat leuk dat je andere merrie drachtig is van Sublime!! Heb deze lieve hengst een paar keer in levende lijven mogen ontmoeten :) Daar komt vast een knal veulen uit!!

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 22:48

Hele mooie foto's!
Veel sterkte de komende tijd :(:)

Ik ben benieuwd naar je veulentje :) Met één van mijn merries heb ik drie veulentjes met Sublime gefokt en dit jaar heb ik een kleinkind van hem.

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-17 18:18

Dank jullie wel!

Ja Cynthia ik heb je topics altijd wel wat gevolgd, prachtige paarden heb je! Ben ook heel benieuwd wat ze er van gaan maken. Veulen is voor eind juni 2018, zal volgend jaar waarschijnlijk ook wel een volgtopic aanmaken ;-)