Dank jullie wel voor de lieve reacties!
Ze is echt nog maar 13 jaar. Heb dit ook nog eens nagevraagd aan onze paardentandarts die jaarlijks komt. Dit omdat ik ook twijfelde en omdat ze uit Engeland komt en daar wel vaker met paspoorten gesjoemeld wordt maar hij bevestigde ook dat ze volgens haar tanden toch wel echt rond die leeftijd zat.
Aangezien ik ze elke dag zie, zie ik die verandering ook niet zo plots. Door dit topic krijg ik toch ook de bevestiging van mensen die ze enkel kennen van vroegere foto's en topics dat ze een serieuze 'knak' heeft gehad in tussentijd... Ik heb ze nu 7jaar en er waren helaas van in het begin al wat gezondheidsproblemen die met jaren op en af gingen. De laatste 2 jaren heeft ze vooral al wat op vervroegd pensioen gestaan en mocht ze vooral gewoon genieten op de wei en af en toe een buitenritje waar ze helemaal van opleeft, maar zelfs dat werd helaas niet meer mogelijk. En helaas merk ik nu ook dat zelfs het gewone weide leven niet zonder ongemakken gaat voor haar. De ene dag is ze wat beter dan de andere, het is ontzettend moeilijk om de knoop door te hakken. Ben in ieder geval erg blij met deze foto's!