Extreme Lol met je Knol parcours

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Albertina71

Re: Extreme Lol met je Knol parcours

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 10:10

Wat een leuk parcours was dat en zo'n mooie omgeving bij je stal. Wauw! Ik heb genoten van je filmpje +:)+

LumosNox

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 10:34

Iemand zei het al eerder, maar dat zadel! Lijkt me echt een heerlijk zadel voor mens en paard.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 10:44

Wat gaaf zeg! Dit zou ik ook wel eens bij ons willen organiseren op stal, maar dan misschien iets makkelijker, want niemand van ons heeft kaasgegeten van WE :P Wel supertof om te zien. gaaf paard heb je!

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 11:46

Woooow zooo gaaf!!

Ies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 12:02

Mijn vriend keek mee over mijn schouder en vroeg zich af waarom je met een plakje kaas in je mond reed :') . Ziet er heel gaaf uit, het plezier straalt er vanaf!

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 12:34

Knap gereden hoor! Heel leuk!

Wat jij doet is trouwens wel echt een ultieme combinatie van mijn hobby's. Rijkunst en geschiedenis :D

rider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-17 13:09

Thanks voor de leuke reacties allemaal! *\o/*

happypaardje schreef:
Gaaf! Heerlijk om te zien hoe goed jullie communicatie loopt. Het ziet er zo allemaal zo soepel uit, terwijl hij volgens mij een best pittig paard is, of niet?

Santi is erg werkwillig maar hij kan inderdaad wel flink heet worden. :j En ik moet hem heel overtuigd rijden, als ik zelf maar een klein beetje aarzel voelt hij dan meteen en dan wordt hij erg schichtig.

Rije schreef:
Deden alle paarden dat vliegengordijn in één keer? En zit daar dan een binnenbak achter ofzo? Knap hoor, en prachtig filmpje! Heb genoten!

Wonderbaarlijk veel gingen er eigenlijk in één keer makkelijk doorheen! Een aantal durfden niet hoor. We hadden de regel dat na drie weigeringen iemand de linten even opzij hield, het is anders ook zo sneu als je het parcours niet uit kunt rijden. :j Daarachter ligt inderdaad de binnenbak. :D

Elbony schreef:
En Santi blijft ook letten op de fotograaf ondanks dat hij druk is met alles, hij kan toch echt multitasken.

Haha ja, dat is inderdaad zo, hij moet wel altijd even het publiek inkijken zo van, hallo, zien jullie mij? :wave:

Ellen_ov schreef:
wat een prachtig paard, elke keer als hij op bokt verschijnt lijkt het alsof hij weer gespierder en meer voller is, opgegroeid zeg maar.

Dat klopt zeker! Ik heb dit zadel in januari laten aanmeten; binnenkort komt de zadelmaker om de boom te verbreden omdat hij zoveel bespiering erbij heeft! :oo We zijn nu echt lekker op weg qua training dus dat helpt zeker, maar hij is nu 8 en ik merk dat hij echt begint uit te zwaren t.o.v toen ik hem net had (hij was toen 6). :j

LumosNox schreef:
Iemand zei het al eerder, maar dat zadel! Lijkt me echt een heerlijk zadel voor mens en paard.

Marjoman Riano Sillero, ik vind 'm heerlijk! En hij is extra kort wat perfect is voor Santi z'n rug.

FromNorway

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 21:13

Ziet er super uit! Samen plezier maken en super op elkaar ingespeeld. Die piaffe maakt het wel compleet ;)