Mooi paard heb je!! Ik vind foto 4 zelf het gaafste omdat hij daar inderdaad uit springt. De andere foto's zijn het net niet..
wat issie knap zeg blijft hij hengst, of gaat dat er uiteindelijk ook af? vind dit een veel mooiere uitstraling geven namelijk
Mooi paard, ook erg prettig & sympathiek voorgesteld, fijn om zo'n jong, talentvol paard niet volledig in elkaar getrokken te zien
Wat een mooie foto's! Wel een klein puntje: de meneer die je hebt geblurd zit volgens mij een paar fotos later met zn vrouw op de achtergrond in het zand te relaxen en is daar niet echt geblurd haha
Bedankt voor de leuke reacties!@Ketaki: Ja hij blijft hengst en is wellicht voor de keuring nog. @Gruis: Dankjewel! Ik ben ook erg voorzichtig met hem, het is mijn beste vriendje wederzijds respect is voor mij erg belangrijk @theadora: Het ging me voornamelijk om het kindje, maar scherp gezien inderdaad! Al is die foto alsnog met een onscherpe achtergrond .
Bedankt! Hebben vorige week ook nog wat foto's 'thuis' gemaakt, heb daar ook een topic van gemaakt [ITP] Black Beauty Eston (Everdale x Wup) - Mijn beste vriend ITP