Fijn dat je paard zo braaf is tussen de beestenboel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dushishoeve schreef:Haha dat zou nog wel kunnen ook !! Reed jij zonder zadel ???
Bralindy schreef:Zeg jou ben ik eens tegengekomen!ik denk nu iets van 3 weken terug? Na het zweefvliegveld bij de driesprong ging Jij naar rechts en ik rechtdoor.
Leuk dat ik ook alle plekjes herkenalleen nog dat watertje vinden bij Wijk Aan Zee.
Lizzyy schreef:Keell94 schreef:ah heerlijk! welke stal als ik vragen mag?ik woon vrij dicht in de buurt
Ben ik ook wel benieuwd naar! Ik zie trouwens dat je ook nog in Saendelft woont, net als ik
Bralindy schreef:Zeg jou ben ik eens tegengekomen!ik denk nu iets van 3 weken terug? Na het zweefvliegveld bij de driesprong ging Jij naar rechts en ik rechtdoor.
Leuk dat ik ook alle plekjes herkenalleen nog dat watertje vinden bij Wijk Aan Zee.
MuSLi schreef:Bralindy schreef:Zeg jou ben ik eens tegengekomen!ik denk nu iets van 3 weken terug? Na het zweefvliegveld bij de driesprong ging Jij naar rechts en ik rechtdoor.
Volgens mij is dat deze...
[ [url=m/DKTohK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh, helaas is het op het plaatje slecht te zien.
Google eens op Wim Mensinkstraat, Heemskerk
BrittS schreef:Die inderdaad! Hier ook nog een plaatje, vanaf het ruiterpad
[ [url=m/5vJKbu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bralindy schreef:BrittS schreef:Die inderdaad! Hier ook nog een plaatje, vanaf het ruiterpad
[ [url=m/5vJKbu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh, daar! Ja ik herken het alLinks staan al de eerste huisjes al aan het einde van de weg die je aan de overkant ziet lopen.
@Lizzy, ik weet niet waar jij er in gaat maar gewoon de bordjes wijk aan zee volgen. Na de splitsing van de oude dijk heb je nog een driesprong waar als je rechts gaat je bij de galop heuvels komt en dus richting Heemskerkse strand rijd. Bij die driesprong moet je rechtdoor gaan.
Vanaf dat punt zijn er ook geen splitsingen meer.
Joolien schreef:Omg foto 14, dat is mijn favoriete heuvel richting Wijk aan Zee toch? Ik vond dat stuk echt geweldig om te rijden!![]()
Veel plezier daar, en geniet een beetje voor mij(ik heb er tot mijn 24e gewoond, paard stond ook aan het bos in Ccum. Ik mis het buiten rijden daar nog elke dag)