Als het rijden weer een echt feestje is geworden.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BloemBloem

Re: Als het rijden weer een echt feestje is geworden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 12:54

Mijn hemel......

Er staat toch dat ze er maar 15 minuten zonder zadel heeft opgezeten? Ik gok maar
zo dat hij gouden gele vriend daar echt geen rugproblemen van zal ondervinden!

Calice, wat onwijs fijn dat je weer zo kunt genieten! Ga zo door!

LufPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 15:56

Ziet er heel relaxed uit, goed bezig!

Anyday

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 21:32

Tijdje niet op Bokt geweest en in het verleden meer topics van je gezien. Wat ben je goed afgevallen!! En superfijn dat je weer zo kan genieten van alle dingen met je paard :D

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 00:11

Wat een leuke fotos Ilse! <3
Voorheen vond je het al eng om te draven, laat staan galloperen, wat zijn jullie allemaal verschrikkelijk mooi opgebloeid daar op stal zeg! <3

Keep up the good work sjikkie! :)) :*

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-17 20:15

Zo, weer even tijd om te "bokken" :Y) .

Als eerste wil ik iedereen bedanken voor alle reacties en tips.
Ik ben zeer zeker heel erg zuinig op mijn oudje, we rijden gemiddeld 2x per week 30-40 minuten en verder hebben we een hoop plezier op de grond. Het rijden is vooral lekker bejaarden gym, lekker stappen, wat draven en een galopje om de spieren los te maken.
Verder loopt hij veel buiten met zijn vriendinnetje en kijk ik per keer hoe hij in zijn hum is voor ik beslis of ik wel of niet ga rijden.

En wbt het zonder zadel rijden, ik kan jullie geruststellen, het is eenmalig geweest en kort omdat ik wou kijken of ik genoeg vertrouwen had om dit samen met dit geweldige paard te delen. Ondanks dat het een gaaf gevoel was, verkies ik toch echt mijn zadel als fijnste manier om er op te zitten (zowel voor hem als voor mij).

Ik sport lekker fanatiek door (ga minimaal 3-4x per week), qua kilo's is er nu natuurlijk 10 kg af. Maar qua omvang ben ik bijv al 24 cm rond mijn buik kwijt en ook bij mijn benen enz is er flink wat af. Verder merk ik dat mijn lichaam veel sterker is geworden en ik fijner en makkelijker ben gaan rijden hierdoor.

En natuurlijk ook heel erg bedankt voor alle super leuke complimenten :D , het is heerlijk om zo'n fijn en braaf paard te hebben <3 . het vertrouwen te voelen groeien en ook te merken dat hij nog steeds geniet van de ritjes :j .

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 12:10

Wat een heerlijke foto's van jullie! Optimaal ontspannen met je knappe gele vriend!! Geniet van hem.

En je ziet er goed uit!