Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Goed dat je bent gestopt TS!
wiebke schreef:Nou ts, we mogen geen vervelende opmerkingen maken omdat je een beperking hebt. Wellicht kun je je beperking inzetten om een mooie volbloed te gaan verzorgen, gaat vast lukken.

Dus met een brave koudbloed of werkwillige Spaanse schone oid kom ik ook niet uit de verf
Cayenne schreef:wiebke schreef:Nou ts, we mogen geen vervelende opmerkingen maken omdat je een beperking hebt. Wellicht kun je je beperking inzetten om een mooie volbloed te gaan verzorgen, gaat vast lukken.
Hoe zie je het voor je dat TS zijn beperking gebruikt om een volbloed te verzorgen?
CoonArt schreef:Boras schreef:Sorry ts!
Maar sommigen kunnen zo negatief uit de hoek komen terwijl daar helemaal geen noodzaak voor bestaat.
Ik ken BOKT langer dan vandaag, had zulke reacties eigenlijk wel verwacht...Ene oor in andere oor weer uit, you know...

CoonArt schreef:Ik zag er gewoon tegenop, steeds dat grote lijf ontdoen van de derrie. Paarden zijn leuk maar dit was té.
Gewoon teveel hooi op mijn vork genomen denk ik...![]()
Grote paarden zijn niet aan mij besteed...

Kimbers schreef:Ts is 42 maar heeft wel een beperking. Er staan bovendien wel vaker topics op bokt zonder doel.