xyzutu2 schreef:Heb je een linkje? Ik ben wel benieuwd!
[ITP] Mijn fotoreis in Zwitserland! Minh Dan Vu fotografie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xyzutu2 schreef:Heb je een linkje? Ik ben wel benieuwd!
Fem schreef:xyzutu2 schreef:Heb je een linkje? Ik ben wel benieuwd!
[ITP] Mijn fotoreis in Zwitserland! Minh Dan Vu fotografie
 zou zonde zijn, nu vind ik het beeld dat jullie willen geven niet echt tot zijn recht komt!                                                         

!                                                         
 Alleen mis ik een beetje het gevoel op de foto's. Het lijkt of alles in scene is gezet. Ik bedoel dit verder niet negatief maar misschien kun je deze tips meenemen naar een volgende photoshoot! Betere foto's = meer toeschouwers voor op de show! 

Mondy schreef:Is het een idee om tijdens een show foto's te laten maken ? Door bijv bovengenoemde fotografe ?
Dan krijg je de hele sfeer van de show zelf en is het niet gemaakt.
Qua kleding mee eens![]()
Wellicht de kleur terug laten komen in een dek en/of bandages en jij zelf in het zwart ?
 Corset helemaal goed, zwarte broek prima (wijde zwarte rok nog beter) maar dat je gekozen hebt om bij de amazone ook wat roze toe te voegen doet juist afbreuk aan de foto's/styling. amazone helemaal in het zwart. Dat roze om de borst van het paard geeft wel weer een leuk accent en zou het daar qua kleur bij het paard ook bij laten, meer leidt alleen maar af. Danseres ziet er mooi gestyled uit, alleen nog wat kleinere sokjes zodat die er niet bovenuit piepen. 
 Anoniem schreef:Mondy schreef:Is het een idee om tijdens een show foto's te laten maken ? Door bijv bovengenoemde fotografe ?
Dan krijg je de hele sfeer van de show zelf en is het niet gemaakt.
Qua kleding mee eens![]()
Wellicht de kleur terug laten komen in een dek en/of bandages en jij zelf in het zwart ?
Ik denk dat TS dan beter een ervaren paardenfotografe kan inhuren.. deze fotografe krijgt het paard in beweging niet scherp...
Maar daar moet je wel in willen investeren.