Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Roosyes schreef:2 is echt mijn favoriet! Ik denk dat op aluminium heel mooi zal zijn. Zelf heb ik ze op hout, ook mooi, maar moet passen bij je interieur.
Nikki maakt echt prachtige foto's!
Twee vind ik ook geweldig
Peelie schreef:Die galopfoto had ik al op facebook voorbij zien komen. Wat een plaat![]()
![]()

freetorun schreef:Ah leuk om nu meer foto's van de shoot te zien! Wat een prachtige foto's
Druppie7711 schreef:Prachtige foto's! Ik ben echt fan van Nikki's fotografie
Je merrie ziet er nog goed uit, en ik vind echt dat ze rust uit straalt op die foto's! Word er zelf zen van als ik er naar kijk
Nikki heeft haar ontspanning heel goed weten vast te leggen als het zo goed over komt. PrimaDonna_ schreef:Wauw! Ik ben er stil van... wat een prachtige foto's. Hoor de vogeltjes op de achtergrond fluiten en dit knappe paard door de wei rennen... prachtig!
iet_patron schreef:Ik reageer niet vaak op bokt maar ik kan het even niet latenwat een prachtige foto's! Super mooie omgeving met die bomen en het licht! En wat een lieve uitstraling heeft jouw paard!