Glimworm Prada in het roze op Ch Oosterwolde

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 19:36

saskiaojan schreef:
roosjenat schreef:
Leuk paard! Galop ziet er ook netjes opwaarts uit.

Dank je wel.... Het is wel een pony ;)

Leila_Lover schreef:
Ik zou de zweep aan het handvat vasthouden, daar is het tenslotte voor :)

Dank voor de tip, heel nuttig 8-)

punk143 schreef:
Knappe Prada! Mooie foto's Sas! <3

Thanx, knap kind heeft jou pony he! <3

Oeps sorry :Y) alsnog is ze knap hoor <3

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 21:19

bigone schreef:
Je hebt helemaal gelijk, dat word nog wel even flink doortrainen maar ach, alle begin is moeilijk. Je bent jezelf goed bewust van je tekortkomingen dus daar niks over maarrrr, ik kan totaal geen ruimte aan de voorkant van je zadel zien. Is die boom niet te wijd voor haar want daar kun je ook flinke problemen door krijgen.

Precies! Toevallig staat de zadelmaker ingepland voor 14 juni..... Ze heeft het zadel op die ik op mijn fjord had liggen en nu ze zo uitgegroeid is wordt het idd tijd voor een pas sessie.

@roosjenat Hahaha veel mensen denken dat ze paard is hoor, ik ben ook niet zo groot, maar ze is nu rond de 1.50 denk ik.

BigOne

Re: Glimworm Prada in het roze op Ch Oosterwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 22:08

Daar kan zo ook van duiken en sterk worden in de hand, kan gewoon pijn doen, gaat vaak veel sneller dan je denkt.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-17 18:32

bigone schreef:
Daar kan zo ook van duiken en sterk worden in de hand, kan gewoon pijn doen, gaat vaak veel sneller dan je denkt.

Goh, dat wist ik niet! Bedankt. Nu heb ik niet het idee dat ze pijn heeft hoor, maar er hij moet wel ff gecheckt worden.

Vandaag even in de 60 meter bak gereden bij vrienden, sjonge wat een ruimte heb je dan! _/-\o_
Afbeelding

Daarna waren de koeien zeer interessant
Afbeelding
<3

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 18:51

Wat een grappige pony. En knap hoor met 5 al de punten voor het M ondanks te niet al te intensieve training.
Wel vind ik de pony vrij dik ogen? :o sorry, kan het even niet minder lomp geformuleerd krijgen.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-17 19:09

suikermeisje schreef:
Wat een grappige pony. En knap hoor met 5 al de punten voor het M ondanks te niet al te intensieve training.
Wel vind ik de pony vrij dik ogen? :o sorry, kan het even niet minder lomp geformuleerd krijgen.

Hahaha dank je! Ze is aan de stevige kant, ondanks dat ze op een vrij schraal weiland staat . Ook vertekend het wel iets, Het is wel een spierbundel. :')
Afbeelding

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 19:12

Laatste foto toont ook heel anders! Apart zeg. Ze heeft op de foto's in de OP en behoorlijke dikke buik Haha. Zal ook wel het type een beetje zinn natuurlijk.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-17 19:16

Ja het is ook wel een bijzonder gevalletje hoor, soms trek ik haar onder de deken weg en denk zooooooo op dieet, terwijl een week later ze weer een stuk dunner is, ik vergelijk het maar met kinderen.... Eerst de breedte in en dan de hoogte :Y)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 19:22

saskiaojan schreef:
Ja het is ook wel een bijzonder gevalletje hoor, soms trek ik haar onder de deken weg en denk zooooooo op dieet, terwijl een week later ze weer een stuk dunner is, ik vergelijk het maar met kinderen.... Eerst de breedte in en dan de hoogte :Y)

Dat heeft de shet van m'n moeder ook hoor. Die staat dan op ontploffen. 'S nachts moeten ze het alleen doen met een klein plukje hooi en overdag wat korter gras. En dan in de ochtend heeft die weer fatsoenlijk formaat. 'S avonds ontploft ie weer :')

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-17 21:22

Precies.... Bijzonder is dat he!