Mowgli4, dankjewel robinxfellow, ik ben ook erg blij met de prachtige foto's en heb er weer veel te veel nabesteld . Het is ook zo moeilijk kiezen DonCamillo, van foto's nummer 7 , 12, 13 en 15 heb ik ook nog een uitvergroting van besteld.
Willemiens
Geplaatst: 03-06-17 20:32
Wat een prachtige dieren! Daar mag je zeker meer als trots op zijn!!!
Zus
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-17 10:11
Willemiens, dankjewel. Ik ben ook zeker trots op mijn musketiers en geniet elke dag van ze.
Zus
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-17 17:57
Zoals waarschijnlijk wel bekend is ,hoort bij de drie musketiers nog een vierde musketier. " Mijn " vierde musketier is Mando ( van bokker Mando ). Elke donderdag is Mandodag en rij ik een uurtje op Mando Vandaag zijn twee van mijn musketiers op avontuur geweest bij Mando( ter voorbereiding op de enter-twenter keuring en de zomershow )
Super. Heerlijk dat het zo goed gaat. Jus wordt steeds donkerder en donkerder. Ik zeg helemaal goed gelukt.
Zus
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-17 15:08
Mowgli4, Mando was erg lief voor de bengeltjes . Wel had Mando op een gegeven ogenblik zo iets van wat moet ik hier nou mee. De bengeltjes waren niet meer bij Mando weg te slaan stal-HD, Jus kleurde van grijs naar antriciet naar nu een donkere koffie vos met prachtige appels
Zus
Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-17 21:46
Vandaag zijn Blue en Jus naar de enter-en twenter keuring geweest . Blue heeft een nette tweede premie behaald met fijn commentaar van de jury. Blue vond het wel spannend in de ring waardoor hij iets terug houdend liep. Jussi was mee om Blue gezelschap te houden en ervaring op te doen op vreemd terrein. De twee musketiertjes hebben zich super braaf gedragen en ik ben trots op ze.
Blue keurig opgesteld voor de jury en Jussi kijkt op de achtergrond toe.