kionasuppie schreef:Bedankt weer voor alle tips etc.
@Bigone, Dankjewel voor je tip over het zadel. Helaas zit het wat gecomliceerd en is het al een hele prestatie dat ik een zadelmaker erbij heb gehad voor het paard.
Ik neem alle opmerkingen over het zadel zeker mee en geef het door. Hoop dat er wat mee kan gedaan worden.....
Dee_es: Zitles.. geen idee het is vast en zeker mogelijk. weet jij nog iemand in Drenthe? Ik woon dicht bij de grens van drenthe/friesland/overijssel.
Janine, Wat betreft het sensibele daar zit je helemaal goed, ze is erg onrustig met alles zoals in het begin van de video te zien is.
En de neusriem ja, die heb ik erop omdat ik met mijn vorige wedstrijdpaard niet met gecombineerde kon rijden, dan ging alles de lucht in. Ik zal eens kijken hoe ze reageert op de gecombineerde neusriem, deze hebben wij nog liggen.
Darkadia. Foto's zijn van afgelopen donderdag![]()
Bedankt voor je tip. Simulator staat ooit nog op mijn lijstje als ik er geld voor heb (eerst dus maar sparen voor het zadel)
Ook bedankt voor de fijne woorden! (was eerst nog wat huiverig om iets op bokt te zetten gezien sommige reacties die ik wel eens ergens voorbij zie komen)
Ik probeer mijn feedback altijd positief te houden en te onderbouwen. Iemand keihard afkraken en zegen wat er allemaal fout is is makkelijk, maar zeggen wat er wel goed gaat of hoe iets te verbeteren heb je veel meer aan

Betreft de simulator, Otto is erg duur, maar je hebt ook mechanische ipv elektrische. Die zijn vaak qat goedkoper en volgens mij in jouw regio ook wel clinics mee

Zadel desnoods met corrigerende onderlegger als prolite oid for The time Being. Hier ook tijdje gedaan toen zadel niet op en top lag.