Arne, heel erg bedankt voor de uitleg over de zadels. Zo interessant om te lezen, MIsschien eens een topic over historische zadels?
Hopelijk halen we nu pagina 2
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
JoSav schreef:Zie het mij nog niet doen met mijn paard, maar ergens wel nieuwsgierig hoe een AT het zou doen, aangezien je dat type ook in historische literatuur aantreft.![]()
Mondy schreef:Dat vallen.. hoe gaat dat nu eigenlijk ? Ofja ik snap wel dat je van ong 1.50/1.60 naar beneden suist en daar weer ter aarde komt. Maar wat voor techniek zit daar achter ?
Bijvoorbeeld ip deze foto lijkt de ruiter precies bij de achterbenen te belanden via de kont van het paard ?
En vergis je niet, je hoeft echt niet op dit niveau te zitten om hier een begin mee te maken. Sommige vechttechnieken kunnen je juist ook helpen om je houding en hulpen te verbeteren.
[gemaakt door Amanda Melchior, Agnes Wadenbäck en Erika Stormbraten] 

):

Ansie schreef:Blijft mooi om te zien! Super interessant. En drank was er ook genoeg zo te zien
De meeste drank staat er nog van vorig jaar trouwens, de handzeep was wel nieuw.
Voor rossfechten geldt wel, meedoen is echt net zo leuk als winnen.