10 jaar [naam] ~ The goal isn't to live forever...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:31

Och jeetje Tineke en Maarten. Ook ik schrik van dit bericht. Wist wel dat Kim haar kwaaltjes had, maar had niet in de gaten dat het zo slecht met haar ging.

Ik wens jullie naast heel veel sterkte ook een prachtige en waardige laatste periode samen. Ik hoop dat jullie op je Eigen manier afscheid kunnen nemen.

AnnickT

Re: 10 jaar Koudbloed Kim ~ The goal isn't to live forever...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:33

Wat een naar bericht, maar wat dapper van jullie dat jullie voor haar geluk kiezen. Heel veel sterkte alvast.

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:35

Wat een liefde heb je in je beginpost gelegd,zo mooi en ontroerend geschreven. Het is jouw en Kim zo gegund om er nog 10 jaar bij te krijgen,helaas mag het niet zo zijn. Geniet van de tijd die jullie nog samen zijn.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:36

Ohh nee niet Kim!! |(
Ze heeft een prachtige zoon op de wereld gezet voor jullie, zo bijzonder om dat mee gemaakt te hebben samen met jullie :o
Geniet van jullie zomer samen, maak zo veel mogelijk foto's en onthoudt dat Kim altijd over jullie en de paarden zal waken vanaf boven Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:37

Wat ontzettend moeilijk om zo verstandelijk zo'n emotioneel afscheid in te moeten plannen. :(:)
Maar wat fijn ook dat we nu aan de 'goede kant' van het jaar zitten en dat ze nog een laatste zomer op de wei kan doorbrengen met haar vriendjes.
Het is altijd goed om op zoek te gaan naar oplossingen voor medische problemen, maar als je alle therapieen al hebt geprobeerd, al het zetmeel en suiker al uit het dieet geschrapt hebt en haar lichaam blijft zelfs op alleen vitaminebrok en goed hooi nog steeds zichzelf aanvallen, dan heb je in mijn ogen alles gedaan wat je menselijk kunt doen. Er zullen altijd mensen zijn die vinden dat je ook in die fase dan nog dit of dat moet proberen, maar op een geen moment is het op en als je dit alles al geprobeerd hebt, dan snap ik dat je hiervoor kiest. De wei is dan voor haar problemen weliswaar de grootste vijand, maar ik snap dat je haar toch nog een laatste zomer in het gras gunt.
Sterkte... Y;(
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-05-17 16:39, in het totaal 1 keer bewerkt

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:38

Knuffel Tineke (en Maarten), een dappere, moeilijke verstandige keuze! -O- :(:)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:40

Erg mooie fotos maar is ze zo ziek dan?Jee...dat wist ik niet..Wat erg,ben er naar van.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:41

Gatverdamme.
Hoe is het mogelijk.

Heel veel sterkte!

Myrth97

Prachtige foto's. Dat jullie nog lekker de hele zomer van elkaar mogen genieten <3 ik wist niet dat het (al) zo erg was :(

Anoniem

Het allerzwaarste nu is weten dat aan het eind van de zomer het voorbij is, of misschien wel eerder.
Dan had ik het misschien liever nog niet geweten of tijdelijk mijn gevoel willen uitschakelen.
Aan de andere kant ben ik dankbaar voor het feit dát ik het weet, dat de klap niet onverwachts zal komen.
Dat ik nú al bezig kan met verwerken.

Nogmaals bedankt voor alle hartverwarmende reacties. :+:

Edit; ik snap dat dit voor veel mensen ook onverwachts komt, maar afgelopen December ging het al heel erg slecht en was het kantje boord.
Ik plaats ook een heel stuk minder openbaar, dus ik snap dat dit dan een beetje als een klap komt. :o
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-05-17 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:42

Dit had ik even niet zien aankomen... Wat vreselijk dat het afscheid nu zo snel dichtbij komt. Koester de kleine, mooie momenten samen. Sterkte :(:)

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:43

Wow, schrok ik wel van...
Normaal ben ik een stille meelezer maar hier moest ik toch nog even op reageren.
Heftig, heel veel sterkte!

coldsummers

Jeetje! Sterkte!

MarliesV

Hè bah ik schrik er van. Net als velen wist ik dat het niet goed gaat maar dat jullie zo'n onmogelijk keuze hebben moeten maken was mij niet bekend.

Tineke je once in a lifetime paard. Je alles. Wat vreselijk oneerlijk.
Wil jou en Maarten heel veel sterkte wensen en hopelijk nog een fijne zomer vol goede herinneringen!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:44

Ach nee.. Wat vreselijk, ook ik wist hier helemaal niets van!
Vorig jaar heeft mijn verzorgpaard ook haar laatste zomer mee gemaakt, ook een bewuste keuze.. Wat ik je wil meegeven is geniet van elk laatste moment! Maak nog lekker veel foto's en probeer er niet te veel bij na te denken. Dat is natuurlijk lastig, maar je wil geen schaduw werpen over deze laatste mooie maanden. Probeer zo veel mogelijk te genieten en het 'los' te laten.

Heel erg veel sterkte voor de tijd die komen gaat.. Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:45

Niet nadenken is het beste advies dat ik kan krijgen inderdaad, nu nog kijken of dat gaat lukken. :o

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:46

Wat heftig zeg. Het zijn prachtige foto's.

Heel veel sterkte. :(:)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:46

Nee toch... Niet mooie lieve bijzondere Kim!! <3

Wat vreselijk.. ;(

Ze heeft een fantastisch leven gehad, dat is een kleine troost. En jullie prachtige Beer geschonken zodat ze altijd bij jullie is.

Heel veel sterkte!!!

Rinkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:47

heftig! veel sterkte en nog lekker genieten van elkaar Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:47

Iets wat net bij me opkwam: sommige paarden heb je maar even, maar ze blijven je bij voor het leven.

Ze had afgelopen winter toch ook al problemen met koliek toen de da de slobber te snel ophoogde? Ik kan me die posts nog wel herinneren. Op zich al een prestatie dat jullie haar dan met veulen aan de voet toch de winter door hebben weten te halen.

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:50

Tranen in m'n ogen Tineke |(

Als klein meisje keek ik altijd naar je filmpjes, heb gelachen om je bloopers en gehuild om het ongeluk...

Toen Kim drachtig werd vanaf het eerste topic mee gevolgd, zelfs in de nacht gewaakt via de kimcam... Zelfs als 'stille' meelezer doet het me pijn dat je afscheid moet nemen van zo'n wereld merrie...

Voor alsnog mag dat natuurlijk de mooie zomer niet bederven die eraan komt! Dat het een zomer van veel plezier, grappige topics en hele mooie foto's mag worden! Ik wil je ook expres nog geen sterkte wensen, omdat je nu nog even gaat genieten van jouw toppaard!

Missbeauty30

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:52

Jee... Die zag ik niet aankomen. Ik wil jullie, de tijd die jullie nog hebben samen, een hele fijne tijd wensen. Geniet van haar zolang het nog kan. Sterkte.... :(:)

Emj_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:53

Lieve Tineke en Maarten,
Ik lees altijd graag in jullie topics mee. Wat verdrietig dat jullie nu ook afscheid van Kim moeten gaan nemen. Geniet de komende tijd nog van alle mooie momenten samen.
Sterkte.

RobinSputnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:54

Tineke en Maarten veel sterkte en geniet van de momenten die jullie nog krijgen Y;( Wat een mooie foto's heb je gemaakt.

Leviosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:55

Heel veel sterkte allebei Y;(