Heb jij toevallig een filmpje van jullie teamwork?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LadyKim schreef:Mag ik vragen waar je dat bit vandaan hebt? Zoek er al een tijdje naar
Eclair98 schreef:Ik vind het trouwens super om te zien dat je ook andere op je paard laat rijden, super tof
Purple92 schreef:Wauw wat gaaf!
Zijn er ook plekken in Nederland waar je dit kunt beoefenen?
Narcomil schreef:maar mag ik eens vragen of je advies hebt als iemand hier een beetje in wil komen? Beginnen als toeschouwer bij clinics zoals die van Arne dus?
Jolene85 schreef:Ik vind je zadel erg stoer; mag ik vragen wat voor zadel het is en waar je m vandaan hebt?Lijkt op de Christ Iberico maar dan met beugels.
LBLGypsyCobs schreef:Ik ben ook heel benieuwd naar de filmpjes en hoop dat deze wijze van rijden bij een groter publiek zal gaan leven.
Shylah schreef:@rider: Ik kan me voorstellen dat jij favoriete oefeningen/onderdelen hebt tijdens zo'n symposium om te doen, heeft je paard dat ook? Wat doet hij het liefst?
LBLGypsyCobs schreef:je haalt me de woorden uit de mondWederom geweldig om te zien dat dressuur nog steeds beoefend wordt zoals het ooit bedoeld was.
Niks achter de loodlijn getrokken, paarden die met het neusje er uit, dalend in de achterhand, schijnbaar moeiteloos best pittige oefeningen doen.
Ik ben ook heel benieuwd naar de filmpjes en hoop dat deze wijze van rijden bij een groter publiek zal gaan leven.
!