Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Redford schreef:Wat leuk!! Geen opmerking van de jury dat de beugels om hoog moeten bij het stukje stappen? Hadden wij de eerste keer bixie ook vergeten
luuntje schreef:Jesse en Poow, die twee zijn voor elkaar gemaakt.
Mooi stel.
Jij rijdt ook netjes.
eva1969 schreef:Superschattig weer en beide gefeliciteerd met jullie behaalde resultaten, al gaat het daar aan de foto's te zien helemaal niet om bij jullie maar wel om het plezier!
Mik_Frits schreef:Vooral die grote glimlach van je zoon is geweldig. Ik heb ook een Shet en een Fjord, prima combinatie.
igesz schreef:Super leuke fotos hoe oud is je zoontje. Hij heeft er echt lol in
SayaJones schreef:Wat een plezier spat er weer af, heerlijk duo!
Komt Poow nou zo gek uit haar vacht, of is ze gewoon verkleurd?
speurneusc schreef:Art_Ificious schreef:Leuke combinatie die twee.
Stoor me wel een.beetje aan mellows rechter hoef op foto 1
denk dat gezichtsbedrog is kijk maar op de rij foto daar is hoef wel mooi
ierusju schreef:Super schattig hoe die twee rondrijden.
Volgens mij zitten alleen zijn beugelriemen gedraaid.
waldo199 schreef:wat lieefff![]()
![]()
![]()
![]()
Ben altijd zo'n fan geweest van Mellow, zijn uitstraling is![]()
purny schreef:Wat leuk en goed gedaan! En wat een gaaf halster! Waar heb je die vandaan?
BloemBloem schreef:Onwijs lief! Jesse gaat net zo snel als mijn dochterLeuk he om ze zo bezig te
zien. Wij zijn ook aan het informeren, maar ze moeten voor de officiële Bixie's 6 zijn, dus
we moeten nog even wachten.
Ze lag er alleen afgelopen vrijdag naast![]()
Getup schreef:Jesse gaat sneller als die van mij. Die galoppeert nog niet. Ligt meer aan de ( hele) snelle pony.
T blijft een leuk setje, Jesse lijkt ineens n stuk ouder.
En wat n mazzel heb jij, ik moet altijd selluf rennen![]()
Bloem: ze hebben vaak n bambino rubriek voor kindjes onder 6 jaar. Vasthouden verplicht. Boven de 6 mogen ze alles meedoen en mag je vasthouden. Moet niet.
Op t NK springen in Mierlo was er een spel voor onder 6. Wij gaan aankomend weekend naar De Peelbergen....kijk op de fb pagina van bixie
xLes schreef:Geweldig, wat een lol
Al had ik gerust ook meer foto's van jouw en Mellow willen zien!