Dankjewel voor de leuke reacties!spookyjim schreef:Hey daar heb je de muilezel weer Haha ja, alleen nu is hij wel wat meer paard geworden toch?
quintyluna schreef:Leuk paard !!Aparte kleur ook Dankje! Ja, ik ben zelf ook benieuwd wat er nou precies onder die wintervacht vandaan komt Hij is in ieder geval niet 'gewoon' bruin volgens mij.
Annikoe schreef:quintyluna schreef:Leuk paard !!Aparte kleur ook Dankje! Ja, ik ben zelf ook benieuwd wat er nou precies onder die wintervacht vandaan komt Hij is in ieder geval niet 'gewoon' bruin volgens mij.Nee denk het niet !Misschien zo een kleur als een lichte exmoor of iets in die richting ?
quintyluna schreef:Nee denk het niet !Misschien zo een kleur als een lichte exmoor of iets in die richting ?Ja misschien zoiets. Zijn hoofd is al zomervacht, die lichtere delen dan. Het is een soort roodbruin
Wings_love schreef:Wat een lieve blik heeft hij! Daar zul je wel veel plezier mee gaan hebben denk ik zo Dankjewel! Hij heeft een heel rustig en nuchter karakter Hij laat zich niet zo gauw gek maken en is heel nieuwsgierig!