Heerlijk om ze zo lekker fanatiek samen bezig te zien zijn. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.Rex_Rolfo schreef:Calice schreef:(het is immers leuker om opdrachten van iemand anders te krijgen dan van je moeder).
Haha, waarom zou het bij jullie anders gaan dan bij andere ouders![]()
Moeder (of vader) is stom. En weet helemaal niéts van paarden.
En dan moet de puberteit nog komen ...
.
, maar tegen ons stalgenootje gaat hij niet in haha.nardxash schreef:Wat een prachtige foto's om weer te zien, elke keer smelt ik weer als ik Jesse zie lachen en aan het werk zie met poowmag ik vragen hoe oud Jesse nu is?
.hagelslag schreef:Het blijft een geniale combinatie.
Kan het zijn dat hij binnenkort uit het zadel groeit?
, maar deze vind hij met rijden nog niet zo lekker zitten._KiMbErLeY_ schreef:Heerlijke fotos weer Ilse!!
Zoals ik al op FB zei zit hij zoveel beter en meer ontspannen!
Ik ben wel benieuwd naar een filmpje eigenlijk
En naar mama luisteren is ZO NIET COOL!
.Jolien87 schreef:Wat een verschil met de vorige springfoto's! Het blijft een genot om de topics van Jesse en Poow te zien. Hopelijk blijven ze nu in deze opwaartse spiraal.
. En hebben ook springfoto's/filmpjes van anderen bekeken zodat hij kon zien hoe het moet.girlyggirl schreef:Heerlijk!! Zou alleen eens goed naar die cap kijken want die zit niet echt ok zo en zou mijn dochter iig niet mee mogen rijden
. Tyrcanol schreef:Zucht ik ben zo jaloers op jouw stelletje
Ooit hoop ik ook zo'n leuke kinders te hebben die net zo veel schik hebben in pony rijden
Al heb ik niet zo'n topper als poow lopen helaas haha.
Heerlijk Calice !
.
.mala26 schreef:Heerlijke fotos! En wat is Jesse weer vooruit gegaan zeg. je kan echt zien dat hij goed heeft geoefend op zijn verlichte zit.
, en wordt ook steeds zelfverzekerder.Mondy schreef:Wat doen ze het toch goed samen![]()
Is hij eigenlijk al eens er af gekukeld ?
.
.

hoop ook ooit een kindje te hebben die paarden ook leuk vind en zo een geweldige pony Als poow
Heerlijk die 2!
Rex_Rolfo schreef:Calice schreef:(het is immers leuker om opdrachten van iemand anders te krijgen dan van je moeder).
Haha, waarom zou het bij jullie anders gaan dan bij andere ouders![]()

!
.
.
.
blokje schreef:Wat een topper!!!
En wat gaat de tijd snel! Kleine Jesse wordt alweer een grote Jesse.
Onze Jesse wordt van de zomer alweer 4. Gaat zo snel.
, en ze worden helemaal zo wijs en groot als ze naar school gaan.Only2Bianca schreef:Waar kan je de lijm kopen waarmee je Jesse hebt vastgeplakt aan het zadel? Wil ik óóók!![]()
Super leuke foto's en wat een heerlijke glimlach, mijn ochtend is goed begonnen!
. Soms wel confronterend hoor dat je 4 jarige zelfverzekerder in het zadel zit dan jijzelf
.Getup schreef:Poow blijft leuk,heerlijk, zo'n vlot en meewerkend dier. Ze loopt ook netjes. En hij rijdt ook echt al alleen, goed zeg.
Anna laat ik nog niet los met Fellow, vrees, dat het nog wat te heftig is.
. Maar ze/we zijn er heel langzaam naartoe gegroeid en ik heb wel altijd de longeerlijn bij de hand zodat de drempel om ze nog even vast te doen heel laag blijft.loez schreef:Aaaahw Prethoofd![]()
Heerlijk stel ook! Oooh en Poow met d'r stoute trekjesHeerlijk die 2!
. Merk dat ze het dan ook pas doet als hij helemaal op zijn gemak op haar rug zit
. Zo wil ze dan ook wel eens stil in de hoek gaan staan en dan roept Jesse "dit stuur is waardeloos!"
.Prrrr schreef:Rex_Rolfo schreef:Haha, waarom zou het bij jullie anders gaan dan bij andere ouders![]()
Spot on
Wat een mooie galopfoto! En dat voor een eerste galopje! Prachtig
En ik wil Poow in het groot. Voor mezelf. Waar kan ik die kopen?
, nadat ik zelf de eerste heb ingepinkt
.
.
. En ondanks dat het stuur af en toe waar-de-loos
was, hebben ze toch erg hun best gedaan en een hoop lol gehad
.
. Gelukkig vind Jesse dat inmiddels helemaal niet spannend meer
.

.
Wat een heerlijke combinatie is t toch ook!