Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kyrkelover schreef:beatje schreef:Ik vind vooral de mama van het ruitertje een held.Ik geloof niet dat ik mijn kind op zo'n pony liet gaan.
Leuk om te zien dat hij zo snel is maar wat een stresskip is die pony.
Moeder had ook al een week buikpijn en misselijk en uhm zoonlief al tich keer gevraagd of het wel echt een goed idee was haha.
.Wel fijn dat hij zo eens flink los kan gaan.
bigone schreef:Och, mijn kinderen hadden hier vroeger wel aan mee mogen doen, vooral op zo'n dier als Risky. Eigenlijk helemaal niet zo veel risico's. Kwestie van een pluk manen vasthouden en iets verlichte zit. Duidelijk te zien dat de pony precies weet wat hem te wachten staan en wat hij moet doen. Hartstikke leuk.
beatje schreef:Ik vind vooral de mama van het ruitertje een held.Ik geloof niet dat ik mijn kind op zo'n pony liet gaan.
Leuk om te zien dat hij zo snel is maar wat een stresskip is die pony.
Mijn zusje heeft ook zo'n raceknol, maar dan in Belgisch Trekpaard formaat, als die gaat dan is het inderdaad gewoon manen vastpakken en verlichte zit, af en toe de tranen die je krijgt van de wind uit je ogen vegen en gewoon goed vasthouden hahahaha

Leuk koppel samen, en wat een lief dier
draversss schreef:Gave foto's en pony!
Is Sonsbeck lang rijden vanuit Nederland?
Anders lijkt het me leuk om er een keer naar toe te gaan om ponyrennen en koersen te kijken.