Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Qimm schreef:Ik ben bang dat als ik er naast loop dat ze bovenop me springt. Ik kan haar niet voelen als ik ernaast sta en voorwaarts/voorwaartse druk houden is erg lastig terwijl ze dat nodig heeft om enge obstakels te overwinnen.
Niet bij iedereen werkt dat hetzelfde natuurlijk. Maar IK vind het ernaast enger dan erop
Ineke2 schreef:Ik ben toch echt afgestapt toen er 200 (!) motoren kwamen pauzeren bij het restaurant waar ik langs moest en dat was langs een 80 km weg. Ik kan je vertellen die komen niet aan op de parkeerplaats en zetten dan netjes de motor af etc... nee die moeten uiteraard nog een hele tijd " stoer" doen dus ik koos ervoor eraf te gaan. Mocht mijn pony gaan rennen dan zonder mij zodat wij niet samen verongelukken.
Maar ik doe ook regelmatig grondwerk met haar en ze liep heel gespannen maar wel braaf mee. Toen we er ruim voorbij waren slaakte ze ook echt een enorme zucht.
Melewel94 schreef:ja volgende keer gewoon rustiger opbouwen en desnoods met een ander paard erbij.
was voor mij even te veel in 1 keer! ik ben een paar keer flink gevallen, doordat het paard ergens van schrok (andere paarden, niet dit paard) en ik heb echt gewoon zo een schrik gekregen voor te vallen (echt specifiek op het mezelf bezeren, niet zo zeer schrik hebben van de situatie) aangezien ik lichamelijk kleinzerig ben...
ik schaam me zeker niet om af te stappen, maar ik had ook zoiets van ja dan 'verleg' ik m'n grenzen ook niet echt... en leer ik het nooit zeg maar... klinkt dat logisch?