Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Joolien schreef:Nou nu ik goed kijk, vind ik hem achter sowieso een beetje apart. Het bekken, de kont etc, lijkt niet helemaal te kloppen ofzo. Kan komen omdat ie nooit goed op de hoeven heeft gestaan, maar kan ook andersom zijn. Door vergroeiing in het bekken staat ie niet goed op de hoeven bijv.
Is er al een da bij geweest? Anders eens na laten kijken. Ik ben wel benieuwd naar meer standfotos vanaf de zijkant.
ZiekieLove schreef:Fijn dat je hem een kans geeft!!
Dwerggroei heeft hij niet, is typisch een jonge shet die ellende heeft meegemaakt, zodra je hem op orde hebt herken je hem niet meer terug!
wij hebben paar jaar geleden 6 verwaarloosde shetveulens opgehaald, leken ook qua bouw niet in orde maar zijn helemaal goed 'rechtgetrokken'.. denk dat ze als ze zich ellendig voelen gewoon ook heel erg anders gaan bewegen, staan etc... gaat helemaal goedkomen!!
Als je nog iets wilt weten van zijn papieren mag je me een pb doen! Heb aantal jaar keuringen meegedaan en gefokt voor het nsps.
Daks schreef:Dan ken ik zijn fokker. Vind je het goed als ik de foto's laat zien?
Chiave schreef:Goed bezig TS! Super dat je je zo om hem bekommert!
Ik zou als ik jou was inderdaad even contact zoeken met de fokker. Weet uit ervaring dat de fokker dat heel prettig zou vinden.

marjoleinft schreef:Wat een verschil al,
Ik zou wel even proberen contact te zoeken met de fokker, mocht je naar de keuring willen heb je dna van zijn moeder nodig.(een pluk haar )
Is hij al gecastreerd?